priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Το κλίμα για την κατάργηση της ελεύθερης κυκλοφορίας των ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας και την επιβολή διοδίων προετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών. Χθες, έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία είναι ασφυκτική η κίνηση των ΙΧ οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, εις βάρος των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Σύμφωνα με την έρευνα, το 52% των οχημάτων που κυκλοφορούν στο μικρό δακτύλιο είναι ΙΧ ενώ μόλις το 3% είναι λεωφορεία. Από τρεις μελέτες που ανέθεσε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής προκύπτει ότι παρά την αύξηση της μετακίνησης με τα ΜΜΜ στο 43% από 33% που ήταν πριν από 5 χρόνια, η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών δεν κατάφερε να βγάλει τους οδηγούς από τα ΙΧ τους. Σύμφωνα με έρευνα του ΟΑΣΑ, το 37% των Αθηναίων δε χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ. Ετσι ο στόχος του υπουργείου Μεταφορών οι μισές μετακινήσεις στο λεκανοπέδιο να γίνονται με τα ΜΜΜ ως το 2008 δεν πρόκειται να επιτευχθεί. Οπως προκύπτει από τους δείκτες: - Η πληρότητα των μικρών οχημάτων στο μικρό δακτύλιο δεν ξεπερνάει το 1,5 άτομα ανά όχημα. Δηλαδή, τα περισσότερα ΙΧ κυκλοφορούν με επιβάτη, μόνο τον οδηγό τους. - Η μέση τιμή του δείκτη ιδιοκτησίας ΙΧ είναι 1,08 ΙΧ ανά νοικοκυριό. - Η μέση τιμή του δείκτη μετακινήσεων ανά άτομο ημερησίως είναι 1,96. - Μόλις το 28% των μετακινήσεων γίνονται προς τους χώρους εργασίας. - Το 43% των μετακινήσεων γίνεται σήμερα με τα ΜΜΜ, ενώ το περίπου 37% γίνεται με τα IX. - Οι αιχμές της μετακίνησης με τα ΜΜΜ παρατηρούνται μεταξύ 06:00 - 08:00 (8%) και 14:00 - 16:00 (7%). - Το 51% των μετακινήσεων με τα ΜΜΜ γίνεται με λεωφορεία της ΕΘΕΛ, ενώ το 22% με το Μετρό. - Η μέση ταχύτητα των οχημάτων - πλην λεωφορείων στο μικρό δακτύλιο είναι στα 15 km/h, ενώ εκτός του μικρού δακτυλίου φτάνει έως τα 22 km/h. Η ταχύτητα των λεωφορείων, στις λεωφορειολωρίδες, είναι 22 km/h. Κάλυψη Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των ερευνών από τον υπουργό Μεταφορών Μ. Λιάπη τονίστηκε παράλληλα και τα αποτελέσματα της εφαρμογής του «Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας», σύμφωνα με τα οποία διευρύνθηκε η κάλυψη με 48 νέες λεωφορειακές γραμμές, δημιουργήθηκαν νέες λεωφορειακές γραμμές της ΕΘΕΛ τροφοδοτικές στο δίκτυο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, κ.λπ.
Με επιβάτη τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, έγινε σήμερα το πρώτο δρομολόγιο του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης προς το Λιτόχωρο Πιερίας, στη νέα, ηλεκτροκινούμενη γραμμή. Όπως ανέφερε ο υπουργός, το κόστος ηλεκτροκίνησης της γραμμής Θεσσαλονίκης - Λιτοχώρου ανήλθε στο ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Η νέα γραμμή, μήκους 98 χιλιομέτρων, τίθεται από αύριο σε εμπορική λειτουργία. Μάλιστα, η πρώτη μέρα λειτουργίας της θα είναι δωρεάν, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους κατοίκους να εξοικειωθούν με το μέσο, όπως τόνισε ο κ. Λιάπης. Οι συρμοί που θα κινούνται στην ηλεκτροκινούμενη γραμμή είναι "Desiro Electric" και οι ταχύτητές τους φτάνουν τα 160 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έτσι, θα διανύουν τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο σε 55 λεπτά. Όπως αναφέρθηκε, θα διέρχονται από τρεις νομούς: Θεσσαλονίκης, Ημαθίας και Πιερίας. Επίσης, θα εξυπηρετούν 8 σταθμούς, με 16 δρομολόγια, που θα εκτελούνται ανά μία ώρα και από τις δύο κατευθύνσεις, από τις 5 το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα. Οι ενδιάμεσοι σταθμοί είναι: Σίνδος, Άδενδρο, Πλατύ, Αιγίνιο, Κορινός και Κατερίνη. Το κόστος μετάβασης από και προς τα άκρα του δικτύου ανέρχεται σε 6 ευρώ, ενώ το εισιτήριο μετ' επιστροφής, για την ίδια διαδρομή, κοστίζει 10 ευρώ και ισχύει για ένα μήνα. Η νέα γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί περίπου 3.000 επιβάτες την ημέρα και, όπως ανακοίνωσε ο κ. Λιάπης, σύντομα θα ανακοινωθεί πολιτική καρτών απεριορίστων διαδρομών για τους επιβάτες που μετακινούνται καθημερινά. Ο υπουργός ανέφερε, επίσης, πως την άνοιξη της ερχόμενης χρονιάς η γραμμή θα επεκταθεί μέχρι το Δομοκό και τη Λάρισα αλλά και ότι μέσα στο 2008 θα ολοκληρωθεί η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, πλην του ορεινού τμήματος Τιθορέα -Δομοκός, όπου τα έργα βρίσκονται σε εξέλιξη. Ξεκινά ο προαστιακός "Θεσσαλονίκη-Σέρρες". Εξάλλου, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σοφοκλής Ψιλιανός, πραγματικότητα αναμένεται να γίνει μέσα στο 2009 και η ηλεκτροκινούμενη γραμμή προαστιακού Θεσσαλονίκης - Σερρών, το συνολικό μήκος της οποίας θα είναι 126 χλμ και θα περιλαμβάνει 24 σταθμούς. Ο κ. Ψιλιανός πρόσθεσε πως οι συρμοί του προαστιακού θα διασχίζουν τους νομούς Θεσσαλονίκης, Κιλκίς και Σερρών, καθώς και ότι η διαδρομή θα διαρκεί μόλις 1 ώρα και 30 λεπτά. Σήμερα, χρειάζεται κάποιος 2 ώρες και 15 λεπτά για την ίδια διαδρομή. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, ανέφερε ακόμη πως μέσα στο 2008 θα είναι έτοιμη και η μελέτη σκοπιμότητας για τη δημιουργία της νέας γραμμής Θεσσαλονίκη- Αεροδρόμιο "Μακεδονία" - Νέος Μαρμαράς Χαλκιδικής. Από την πλευρά του, ο κ. Λιάπης επισήμανε ότι η περιφερειακή σύνδεση με την κατασκευή των νέων υποδομών θα αφορά στα δρομολόγια: α) Θεσσαλονίκη - Αεροδρόμιο - Ν. Μουδανιά, β) Θεσσαλονίκη με Λαγυνά και Αγ. Βασίλειο - Αεροδρόμιο, γ) Θεσσαλονίκη με Αγ. Βασίλειο - Σταυρό - Αμφίπολη - Μυρίνη/Ν. Ζίχνη και δ) Θεσσαλονίκη με Γιαννιτσά - Σκύδρα. ΕΘΝΟΣ
Επί τάπητος τίθεται πλέον το θέμα των αστικών διοδίων, εφόσον αυτό περιλαμβάνεται στο Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο που πρόσφατα ανακοινώθηκε από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιά... Εκτός από την πρωτεύουσα γίνεται πλέον λόγος για την εφαρμογή του μέτρου σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, που αντιμετωπίζουν εξίσου μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα... Η θέσπιση διοδίων φαίνεται να αποτελεί πλέον μονόδρομο για την κυβέρνηση, εφόσον το κέρδος θα είναι πολλαπλό... Θα επιτευχθεί η μείωση των ρύπων και του καθημερινού κυκλοφοριακού... πονοκεφάλου, και επιπλέον τα έσοδα από το μέτρο αυτό θα διατεθούν, σύμφωνα πάντα με τη σχετική πρόταση, για τη χρηματοδότηση μεγάλων έργων που απαιτούνται στις πόλεις αυτές για την καλύτερη μετακίνηση των πολιτών με δημόσια μέσα μεταφοράς. Παρ' όλα αυτά, όμως, αυτή η προοπτική συναντά αντιδράσεις τόσο από την αντιπολίτευση όσο και από τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μ. Λιάπη, καθώς και τον δήμαρχο Αθηναίων, κ. Ν. Κακλαμάνη... Σύμφωνα με πρόταση που έχει υποβληθεί στον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γ. Σουφλιά, και στην οποία φαίνεται ότι ο χαμένος χρόνος των οδηγών του Λεκανοπεδίου αναλογεί σε 2 έως 4 εκατ. ευρώ εβδομαδιαίως, τα διόδια θα μπορούσαν να λειτουργήσουν μέσα στον επόμενο χρόνο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα... Τα διόδια στην Αθήνα, όταν και εάν εφαρμοστούν, θα λειτουργούν στην περιοχή όπου σήμερα ορίζεται ο δακτύλιος, ενώ οι ώρες ισχύος τους θα είναι από τις 6 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ, από Δευτέρα έως Πέμπτη, ενώ την Παρασκευή η ώρα λήξης ορίζεται στις 3 το μεσημέρι. Το κόστος των διοδίων θα είναι περίπου 5 ευρώ για ΙΧ και δίκυκλα που θα εισέρχονται στον δακτύλιο και θα ανήκουν σε μόνιμους κατοίκους... Παραβάτες Σε περίπτωση που κάποιος παραβεί το μέτρο και εισέλθει στο κέντρο χωρίς να πληρώσει το αντίτιμο των διοδίων προβλέπεται πρόστιμο 200 ευρώ... Συμπληρωματικά, για την ορθή λειτουργία του μέτρου θα πρέπει να τοποθετηθούν κάμερες στην πρωτεύουσα για τον έλεγχο των παραβατών που θα γίνεται μέσω καταγραφής του αριθμού κυκλοφορίας των οχημάτων, τα οποία εισέρχονται στο κέντρο... Προβλεπόμενοι τρόποι πληρωμής θα είναι τα εξουσιοδοτημένα βενζινάδικα, ειδικά μηχανήματα, μηνύματα SMS, Ιντερνετ και μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Στο πλαίσιο της «πράσινης χάρτας» για τις μεταφορές, η Κομισιόν τάσσεται υπέρ των αστικών διοδίων, εφόσον προτίθεται να συμπεριλάβει ειδικές διατάξεις που θα δίνουν τη δυνατότητα επιβολής χρέωσης ακόμα και σε χώρες στις οποίες δεν επιτρέπεται από τις εθνικές νομοθεσίες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη πραγματοποιεί διαδικτυακή διαβούλευση για τη σύνταξη της «πράσινης χάρτας», την οποία αναμένεται να υιοθετήσει το φθινόπωρο. Για να μπορέσουν, όμως, να εφαρμοστούν τα διόδια, τα οποία κρίνονται αναγκαία στην ελληνική πρωτεύουσα, σύμφωνα με τους Ελληνες συγκοινωνιολόγους, θα πρέπει να γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις που θα διαρκέσουν τουλάχιστον μία πενταετία... Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα διόδια, πρέπει να βελτιωθεί η περίμετρος της ελεγχόμενης περιοχής, με δεδομένο ότι το κέντρο της πόλης έχει πολλές εισόδους, η χρήση καμερών, το δίκτυο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, η αστυνόμευση, να εξασφαλιστούν χρήματα, να γίνεται ξεκάθαρη τιμολόγηση και πρωτίστως να καθοριστεί ένα φορέας ελέγχου... Μόνο έτσι θα ευδοκιμήσει το μέτρο και θα έχουμε αποτελέσματα ανάλογα του Λονδίνου και της Στοκχόλμης, όπου μειώθηκε αντίστοιχα η κυκλοφορία των ΙΧ κατά 33% (δηλαδή 40.000-45.000 ιδιοκτήτες ΙΧ μεταφέρθηκαν σε ένα άλλο μέσο, όπως λεωφορεία, μετρό, ταξί και ποδήλατα) και κατά 25% (100.000 αυτοκίνητα λιγότερα στο κέντρο)...
Ο μέσος Ελληνας είναι πλέον ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, επιθυμεί καλύτερες οδικές υποδομές, παράλληλα όμως, αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι απαιτούνται διοικητικά μέτρα για τον περιορισμό της χρήσης των αυτοκινήτων στις πόλεις και δηλώνει έτοιμος να επιβαρυνθεί πρόσθετο κόστος για λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα και καλύτερη προστασία του περιβάλλοντος. Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η εικόνα που συνάγεται από τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης "Ευρωβαρόμετρο" σχετικά με τη συμπεριφορά των Ευρωπαίων σε ό,τι αφορά τις οδικές μεταφορές, τα οποία δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, το 86% των οικογενειών στην Ελλάδα έχει τουλάχιστον ένα ΙΧ αυτοκίνητο. Επίσης το 6,5% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει μοτοσικλέτα. Σχετικά με το ΙΧ αυτοκίνητο το 49% των Ελλήνων δηλώνει ότι οδηγεί προσωπικά το αυτοκίνητο, ενώ το 35% δηλώνει ότι υπάρχει αυτοκίνητο στην οικογένειά του αλλά δεν είναι οι ίδιοι προσωπικά οι οδηγοί. Σε ό,τι αφορά τον τρόπο μετακίνησης των Ελλήνων το 48% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, το 26% τα μέσα μαζικής μεταφοράς και το 23% δηλώνει ότι είτε περπατάει είτε πως χρησιμοποιεί ποδήλατο. Στο ερώτημα τι χρειάζεται για να αυξηθεί η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς το 42% των Ελλήνων απαντά ότι απαιτείται καλύτερος προγραμματισμός και μεγαλύτερη συνέπεια στην τήρηση των δρομολογίων. Στην ΕΕ των "27" το αντίστοιχο ποσοστό είναι 29%. Σε ό,τι αφορά τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς το 22% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα ήθελε καλύτερη και τακτικότερη επικοινωνία ανάμεσα στα αστικά κέντρα και στους διάφορους σταθμούς, το 12% ότι θα επιθυμούσε να έχει στάσεις πλησιέστερα στον τόπο κατοικίας του και το 8% αναφέρει πως θα προτιμούσε μεγαλύτερη ασφάλεια στα μέσα οδικής μεταφοράς. Σε ό,τι αφορά τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα αυτοκίνητα, το 28% των Ελλήνων τάσσεται υπέρ της παροχής φορολογικών κινήτρων για την αγορά λιγότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων. Επίσης, το 32% των Ελλήνων τάσσεται υπέρ της ελάφρυνσης της φορολογίας στα βιοκαύσιμα ώστε να προωθηθεί η χρησιμοποίησή τους. Αναφορικά με το θέμα των μέτρων τα οποία θα μπορούσαν να ελαφρύνουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση στα αστικά κέντρα το 41% των Ελλήνων θεωρεί ότι ενδεδειγμένο μέτρο θα ήταν η βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, το 33% ο περιορισμός της δυνατότητας στάθμευσης στα αστικά κέντρα, το 13% είναι υπέρ των μεγαλύτερων περιορισμών στα όρια ταχύτητας, ενώ, τέλος, το 5% των Ελλήνων θεωρεί ότι θα μπορούσαν να θεσμοθετηθούν διόδια για όσους χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό του στο κέντρο της πόλης. Στο ερώτημα αν "είστε έτοιμος να πληρώσετε περισσότερα για λιγότερο ρυπογόνες μετακινήσεις", το 68% των Ελλήνων απαντά καταφατικά. Μεγαλύτερο ποσοστό εμφανίζεται μόνο στη Σλοβενία, ενώ στην ΕΕ δηλώνουν ότι είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για λιγότερο ρυπογόνες μετακινήσεις το 54% των ερωτηθέντων. Τέλος, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο το 62% των Ελλήνων θεωρεί ότι τα δημόσια χρήματα που αφορούν τον τομέα των μεταφορών θα πρέπει να κατευθυνθούν προς τη βελτίωση των οδικών υποδομών και το 25% προς τη βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς. pathfinder
Σελίδα 9 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ