priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η ομάδα του Γυμνασίου του Ευρωπού Κιλκίς ήταν η νικήτρια της Εκστρατείας Οικολογική Μετακίνηση Συνεισφορά στο Περιβάλλον ενώ τα Δημιουργικά Βραβεία κέρδισαν το 6ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης, το 2ο Γυμνάσιο Ξάνθης, τα Εκπαιδευτήρια Μάνεση και το 1ο Γυμνάσιο Ν. Ηρακλείου Το πρωί του Σαββάτου 28 Απριλίου 2007, στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την Τελετή Βράβευσης των ομάδων μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου από όλη την Ελλάδα, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα «ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Συνεισφορά στο Περιβάλλον». Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Ecocity και το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Στην ομιλία του ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Νεράτζης αναφέρθηκε στην επιτυχία του προγράμματος και το σημαντικό έργο του ecocity. Επίσης χαιρετισμό έστειλε η Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Μαριέτα Γιαννάκου, όπου αναφέρει: «Η αειφόρος ανάπτυξη - το μέσο που ενώνει τη σημερινή ευμάρεια με την ποιότητα της ζωής των μελλοντικών γενεών- απαιτεί την αποτελεσματική καλλιέργεια κατάλληλων περιβαλλοντικών στάσεων στη νεολαία». Υπό την αιγίδα του έθεσε την τελετή και ο Επίτροπος Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Σταύρος Δήμας, ο οποίος στο μήνυμά του αναφέρει: « Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στην εκστρατεία Οικολογική Μετακίνηση. Είναι αυτοί που με τις προσπάθειες και την οικολογική τους συνείδηση μπορούν να κάνουν τη διαφορά για ένα καλύτερο περιβάλλον. Οι προσπάθειές τους μας δίνουν έμπνευση για το μέλλον». Το Βραβείο για την Καλύτερη Εργασία που κέρδισε το Γυμνάσιο Ευρωπού Κιλκίς, είναι ένα ταξίδι στις Βρυξέλλες, όπου η νικήτρια ομάδα και ο καθηγητής της θα φιλοξενηθούν από την Αντιπροσωπεία στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για επτά ημέρες. Ανακοινώθηκαν επίσης τα Βραβεία Δημιουργικότητας που κέρδισαν: Το Βραβείο Ηλεκτρονικής Έκφρασης το 6ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, για την αξιόλογη ηλεκτρονική παρουσίαση της εργασίας του. Το Βραβείο Εικαστικής Έκφρασης απονεμήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Ξάνθης για τη μακέτα που δημιούργησαν για να δείξουν πως ονειρεύονται την πόλη τους. Το Βραβείο Δραματουργικής Έκφρασης απονεμήθηκε στο Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων Μάνεση για το θεατρικό τους δρώμενο, και τελος Το Βραβείο Σύνθεσης απονεμήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Αττικής για τα δύο τραγούδια που δημιούργησαν. Οι τέσσερις ομάδες των νικητών θα φιλοξενηθούν στην Περιβαλλοντική Κατασκήνωση “ECOCAMP” στη Ροδέα Καλαβρύτων, που διοργανώνει το ecocity. Τέλος, το Βραβείο για την Καλύτερη Διοργάνωση Πόλης απονεμήθηκε στο Δήμο Λάρισας για την εκδήλωση που διοργάνωσε στις 7 Μαρτίου για το πρόγραμμα. Στη διάρκεια της τελετής, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Αναστάσιος Νεράτζης, έδωσε τις τιμητικές πλακέτες στα Πανεπιστήμια και όλους τους επιστημονικούς οργανισμούς που συνεργάστηκαν για την υλοποίηση του προγράμματος, καθώς και στους χορηγούς και τους υποστηρικτές. Χαιρετισμό απηύθυναν επίσης ο Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής κ. Αθανάσιος Κατσιγιάννης ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντικότητα του έργου του ECOCITY για την περιβαλλοντική καλλιέργεια των εφήβων και τη συνεργασία με την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής, ο κ. Βασίλης Καλλιβωκάς, Γενικός Διευθυντής Διοικητικής Υποστήριξης του Yπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο κ. Κώστας Φυτιάνος, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ECOCITY και Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ο κ. Μιχάλης Πετράκης, Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του ECOCITY και Διευθυντής Ινστιτούτου Ερευνών Περιβάλλοντος Βιώσιμης Ανάπτυξης Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Το πρόγραμμα, που διοργανώθηκε από το ECOCITY, υλοποιήθηκε στην διάρκεια της σχολικής περιόδου 2006–7 και τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και του Υπουργείου Ανάπτυξης. Κύριος Χορηγός του προγράμματος είναι η ΤΟΥΟΤΑ και χορηγοί Επικοινωνίας η εφημερίδα Καθημερινή, το ΟΙΚΟ, τα περιοδικά Κ, AUTOCAR και SUPER AUTOCAR, καθώς και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί GALAXY και OASIS. Υποστηρικτές είναι η εταιρία καυσίμων JET OIL, η AEGEAN AIRLINES, η ασφαλιστική εταιρία ING, και η INFORM LYKOS. Για τις αναλυτικές βαθμολογίες, καθώς και για περισσότερες φωτογραφίες, κάντε κλικ εδώ. Πληροφορίες: Κωνσταντίνα Δαούση, τηλ: 210 6196757, κιν: 6940 774830 mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αθήνα, 28 Απριλίου 2007
Στα μέσα του καλοκαιριού αναμένεται να ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ που παρέχει υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, ενώ συνεχίζεται με ρυθμούς ταχύτερους από το παρελθόν, η επέκταση του δικτύου του. Στα τέλη Μαΐου, ξεκινούν τα τακτικά δρομολόγια του προαστιακού προς τον Πειραιά και τίθενται σε λειτουργία οι νέες στάσεις στη Λεύκα, στον Ρέντη και στο Ρουφ/Βοτανικό. Ενα μήνα αργότερα, περί τα τέλη Ιουνίου, ολοκληρώνεται η σύνδεση με το Κιάτο, εντός του 2008 η σύνδεση με τη Χαλκίδα, και το 2009 με το Ξυλόκαστρο. Οπως υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Προαστιακός ΑΕ κ. Π. Κτενίδης η ανάπτυξη του προαστιακού θα είναι θεαματική τα επόμενα χρόνια καθώς θα μεγαλώνει το δίκτυό του. «Το πρόβλημα είναι, ότι για να εντάξει το επιβατικό κοινό στη καθημερινότητά του το συγκεκριμένο μέσο, χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από 6 έως 8 μήνες, κυρίως για να εξοικειωθεί με τους νέους σταθμούς», επισημαίνει στο «Κ» ο κ. Κτενίδης. Σήμερα η ημερήσια επιβατική κίνηση του προαστιακού είναι 15.000 στα περίπου 120 δρομολόγια, τα οποία θα αυξηθούν με την επέκταση του δικτύου στον Πειραιά, το Κιάτο καθώς και τη λειτουργία του νέου σταθμού στη Μεταμόρφωση, τον Σεπτέμβριο. Εφόσον ξεπεραστούν τα σημαντικά προβλήματα που υπάρχουν στο τμήμα Τρεις Γέφυρες - Πειραιάς και παραδοθεί το φθινόπωρο η γέφυρα στο ΣΚΑ, ο κ. Κτενίδης εκτιμά ότι θα αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων και οι χρόνοι των διαδρομών προς Κόρινθο θα μειωθούν κατά 20 έως 30 λεπτά. Παράλληλα, και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στο τέλος Ιουνίου 2007 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ανακαίνιση του διατηρητέου κτιρίου του Σ.Σ. Πειραιά καθώς και οι δύο προβλεπόμενες πεζογέφυρες στο Σ.Σ. Ρέντη εξοπλισμένες και με ανελκυστήρες για τις ανάγκες του σταθμού αλλά και για την εξυπηρέτηση των εκατέρωθεν του σιδηροδρομικού διαδρόμου περιοχών. Επίσης, ανακαινίζεται και η γραμμή από τον Αγιο Ιωάννη Ρέντη έως τον Σ.Σ. Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά ώστε να είναι δυνατή η σύνδεση του με τον προαστιακό, ενώ για το τμήμα από Ρουφ έως Τρεις Γέφυρες εξετάζονται σε συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων οι δυνατότητες υπογειοποίησης των γραμμών σε συνδυασμό με άλλα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ. Οσον αφορά την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο έως το 2012, ο υφιστάμενος σχεδιασμός, ο οποίος βασίζεται κατά 80% στην παλαιά χάραξη, προβλέπει διπλή γραμμή και σταθμούς σε Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Δασκαλιό, Θορικό, Λαύριο και λιμάνι Λαυρίου. Οι διαβουλεύσεις με τις τοπικές κοινωνίες αναμένονται να ξεκινήσουν άμεσα, προκειμένου να έχουν οριστικοποιηθεί οι λεπτομέρειες της χάραξης στις κατοικημένες περιοχές έως τον Μάιο, το αργότερο, και εφόσον οριστικοποιηθεί η μελέτη, - περίπου σ' έναν χρόνο -, θ' ακολουθήσει η δημοπράτηση. Το έργο, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ θα χρηματοδοτηθεί από το Δ' ΚΠΣ. Η επέκταση του δικτύου του προαστιακού σε Λαύριο, Θήβα, Xαλκίδα, Ξυλόκαστρο και Κιάτο, αναμένεται ότι θα δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη των περιοχών απ' όπου διέρχεται ο προαστιακός, ενώ ήδη σε ορισμένες περιοχές, η αγορά κατοικίας παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς ακινήτων αναφέρουν, ότι το κοινό επιλέγει, σε πρώτη φάση, την αγορά ενός εξοχικού κοντά σε περιοχές όπου διέρχεται ο προαστιακός, και πιθανόν να μετατρέψουν σε μόνιμη κατοικία, μελλοντικά. Εφόσον επεκταθεί το δίκτυο, η διοίκηση της εταιρείας προγραμματίζει την καθιέρωση ελκυστικών εταιρικών πακέτων αλλά και την έκδοση καρτών για την μετεπιβίβαση σε άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς σε ειδικές τιμές. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε από τις αρχές Μαρτίου στη μείωση του εισιτηρίου του προαστιακού στις περιοχές που εξυπηρετούν τους κατοίκους της ανατολικής Αττικής (Παλλήνη, Κάντζα και Κορωπί), ενώ κατόπιν διαλόγου με τους δήμους των περιοχών αυτών, προτίθεται να προχωρήσει στην έκδοση ειδικής κάρτας για τους κατοίκους τους, ώστε να παραμείνει η τιμή του εισιτηρίου από τους τρεις σταθμούς (Παλλήνη, Κάντζα, Κορωπί ) προς το Αεροδρόμιο στα 3 ευρώ έναντι των 4 ευρώ που θα κοστίζει το εισιτήριο για όσους δεν είναι κάτοικοι των παραπάνω περιοχών. Μειώσεις υπήρξαν και στη τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών του προαστιακού από Παλλήνη ως Αεροδρόμιο (50 ευρώ), καθώς και της ενιαίας κάρτας όλων των μέσων μέχρι το Κορωπί (50 ευρώ). Παράλληλα, η εταιρεία, επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας της κατά πέντε ώρες, εκτελώντας δρομολόγια από τις 5 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία DATA RC, οι επιβάτες του προαστιακού σιδηροδρόμου εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ακρίβεια των δρομολογίων, κρίνουν, ωστόσο, απαραίτητη την αύξηση της συχνότητάς τους. Το 46,3% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε αραιά τα δρομολόγια του προαστιακού βαθμολογώντας μόνο με 6 στα 10 τη συχνότητά τους, ενώ το 7,4% δήλωσε ότι δεν είναι βολικές οι ώρες τους και το 7,2% ότι το δίκτυό του δεν καλύπτει μεγάλη απόσταση και πολλές περιοχές. Στα πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστικών του μέσων συγκαταλέγονται η γρήγορη μετακίνηση (25%), η μη ύπαρξη κίνησης (22,1%) και η κάλυψη συγκεκριμένων διαδρομών και περιοχών (16,6%). Η εργασία αποτελεί τον πλέον βασικό λόγο μετακίνησης με τον προαστιακό (46,8%) και ακολουθούν η αναψυχή (17,4%), οι κοινωνικοί λόγοι (12,7%) και η εκπαίδευση (9,3%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η χρήση του προαστιακού συσχετίζεται με τη χρήση άλλων μέσων, καθώς 3 στους 4 ερωτηθέντες (76,1%) δηλώνουν ότι χρησιμοποίησαν και κάποιο άλλο μέσο για να μετακινηθούν από και προς τους σταθμούς του προαστιακού. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προαστιακός δημιούργησε νέα κίνηση, καθώς το 26,3% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι πριν τη λειτουργία του δεν έκανε αυτή τη διαδρομή. Ωστόσο,το έλλειμμα της εταιρείας το 2006 άγγιξε τα 11,6 εκατ. ευρώ, έχοντας όμως εκπληρώσει, σύμφωνα με τον κ. Κτενίδη, όλες τις υποχρεώσεις της (τέλη υποδομής, τέλη αεροδρομίου), για τα 3 χρόνια. Οπως εκτιμά ο ίδιος, η εταιρεία θα παρουσιάσει ισοσκελισμένο ισολογιμό με την πλήρη λειτουργία των γραμμών Αθήνα - Κόρινθος - Κιάτο και Αθήνα - Χαλκίδα, στις οποίες θα μετακινείται και ο μεγαλύτερος αριθμός των επιβατών. Κέρδος 15/4/2007
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ένας νέος διαδυκτιακός τόπος δημιουργήθηκε. Είναι το www.ecomobility.gr , που φιλοξενεί όλες τις πληροφορίες για τις δράσεις που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Συνεισφορά στο Περιβάλλον (Ecomobility). Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μπορούν να βρουν πληροφορίες για την πορεία και τους στόχους του προγράμματος καθώς και φωτογραφικό υλικό. Η Οικολογική Μετακίνηση πραγματοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά και διοργανώνεται από το ecocity, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή κάθε πόλης της οποίας το σχολείο έχει δηλώσει συμμετοχή. Στο φετινό πρόγραμμα λαμβάνουν μέρος Γυμνάσια από 28 πόλεις της χώρας και έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα. Στόχος της εκστρατείας είναι να ευαισθητοποιηθούν οι πολίτες για τη σωστή χρήση των Μέσων Μεταφοράς και τη μείωση ρύπων που επιβαρύνουν το περιβάλλον και επηρεάζουν την υγεία. Ταυτόχρονα το πρόγραμμα αποτελεί και τη βάση για τη δημιουργία οικολογικής συνείδησης στις νεαρές ηλικίες. Μέσα από την εκπόνηση έρευνας, τη δημιουργία και διανομή ερωτηματολογίων και την ανάλυση των αποτελεσμάτων, οι μαθητές καλούνται να παρουσιάσουν τη δική τους νεανική ματιά και άποψη για την ατμοσφαιρική ρύπανσης και τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Οι παρουσιάσεις των εργασιών ξεκινησαν στις 22 Φεβρουαρίου 2007 και ολοκληρώθηκαν στις 28 Μαρτίου 2007. Στη διάρκεια των εκδηλώσεων οι μαθητές παρουσίασαν τις εργασίες τους μέσα από δημιουργικές προσεγγίσεις και ιδέες, όπως θεατρικά δρώμενα, τραγούδια, κατασκευές, ζωγραφική, χορό κ.α. αφού κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν οποιονδήποτε εκφραστικό τρόπο εκείνοι επιθμούσαν. Η καλύτερη εργασία που θα επιλεγεί από τις Επιτροπές Αξιολόγησης θα επιβραβευθεί με ένα ταξίδι στις Βρυξέλλες, όπου η νικήτρια ομάδα και ο καθηγητής της θα φιλοξενηθούν για επτά ημέρες και θα έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Επίσης οι τέσσερις ομάδες με το δημιουργικό τους ταλέντο στο θέατρο, τη μουσική, τα εικαστικά και την ηλεκτρονική έκφραση θα φιλοξενηθούν για επτά ημέρες στην περιβαλλοντική κατασκήνωση “ECOCAMP” στη Ροδέα Καλαβρύτων, που διοργανώνει το ecocity. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στην Τελετή Βράβευσης που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Απριλίου στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και του Υπουργείου Ανάπτυξης. Το ecocity είναι εθελοντικός οργανισμός που στοχεύει στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις. Σκοπός του είναι η εθαισθητοποίηση των κατοίκων των μεγάλων αστικών κέντρων για τα παγκόσμια και τοπικά περιβαλλοντικά προβλήματα καθώς και η υιοθέτηση εναλλακτικών και φιλικότερων προς το περιβάλλον συμπεριφορών και τρόπων διαβίωσης. Κύριος Χορηγός του προγράμματος είναι η ΤΟΥΟΤΑ. Υποστηριχτές οι εταιρείες: JET OIL, AEGEAN, ING και INFORM LYKOS. Χορηγοί Επικοινωνίας: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΟΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, Κ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, AUTOCAR, SUPER AUTOCAR, OASIS, GALAXY FM. Πληροφορίες: Δαούση Κωνσταντίνα, τηλ: 210 6196757, κιν: 6940 774830 mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Του Πανου Παπαδακου Η μεγαλύτερη ζήτηση από την προσφορά για θέσεις στάθμευσης είναι αυτή που διαμορφώνει τη δύσκολη κατάσταση στην Αθήνα. Ο συνεχώς αυξανόμενος στόλος των οχημάτων είναι δεδομένο ότι προκαλεί ασφυκτικές συνθήκες στα αστικά κέντρα. Οταν όμως τίθεται το θέμα της στάθμευσης δημιουργείται το ερώτημα, πού σταθμεύουν τελικά όλα αυτά τα οχήματα. Στο κέντρο της Αθήνας παρατηρείται εναλλαγή των οχημάτων, γεγονός που συνεπάγεται ότι απαιτείται συγκεκριμένη πολιτική ελέγχου, καθώς και καταγραφή των χαρακτηριστικών της περιοχής και των οδηγών. Αλλα χαρακτηριστικά, για παράδειγμα, έχει μία περιοχή αμιγούς κατοικίας, άλλες ανάγκες οι εμπορικές περιοχές και διαφορετική εικόνα παρουσιάζουν οι περιοχές γραφείων. Είναι εντυπωσιακό ότι τα τελευταία εφτά χρόνια έχουν δαπανηθεί δισ. ευρώ για υποδομές (Αττική Οδός, μετρό, τραμ κ. τλ.) ωστόσο καμία κίνηση δεν φαίνεται να έχει γίνει προς την κατεύθυνση της δημιουργίας θεσμικού πλαισίου διαχείρισης της στάθμευσης και του κυκλοφοριακού το οποίο δεν αντιμετωπίζεται μόνο με υποδομές αλλά με σχεδιασμό. Εάν δεν ληφθούν διαχειριστικά μέτρα ακόμη και η επέκταση για παράδειγμα της περιφερειακής Υμηττού της Αττικής Οδού, δεν θα έχει κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, καθώς θα συνεχίσουν να παρατηρούνται μποτιλιαρίσματα. Ο κ. Πάνος Παπαδάκος είναι πολ. μηχανικός - συγκοινωνιολόγος, πρ. πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 3/3/2007
Σελίδα 10 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ