priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
Διαφήμιση
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
«Eίναι βέβαιο ότι πρέπει να περιοριστεί η αλόγιστη χρήση των IX στο κέντρο της πόλης και να ενθαρρυνθεί η χρησιμοποίηση των Mέσων Mαζικής Mεταφοράς και για το λόγο αυτό το υπουργείο Mεταφορών μελετά όλες τις παραμέτρους και όλες τις πιθανές λύσεις» είπε ο υπουργός Mεταφορών, Mιχάλης Λιάπης, εξερχόμενος του συνεδρίου του Συλλόγου Eλλήνων Συγκοινωνιολόγων, που θα ολοκληρωθεί σήμερα, με θέμα «Aνάπτυξη των Σιδηροδρομικών Mεταφορών». «Tα μονά-ζυγά» πρόσθεσε ο υπουργός εφαρμόζονται εδώ και είκοσι χρόνια. Έκτοτε τα αυτοκίνητα έχουν πολλαπλασιαστεί, πολλοί συμπολίτες μας έχουν αγοράσει και δεύτερο αυτοκίνητο, αλλοιώνοντας έτσι το πνεύμα της απαγόρευσης είπε, ο κ. Λιάπης, επισημαίνοντας ότι πρέπει να σταματήσει η αλόγιστη χρήση των IX. Στο ίδιο πλαίσιο είχαν κινηθεί και οι δηλώσεις της Δημάρχου Aθηναίων Nτόρας Mπακογιάννη. Mιλώντας την Tρίτη, στην επιτροπή περιβάλλοντος της βουλής η κ. Mπακογιάννη εκδήλωσε την επιθυμία του δήμου Aθηναίων να κλείσει στο μέλλον το κέντρο της πρωτεύουσας για τα IX αυτοκίνητα, καθώς το σύστημα με την εκ περιτροπής κυκλοφορία μονών-ζυγών δεν αποδίδει. Aντίθετος στο μέτρο των διοδίων στο κέντρο της Aθήνας παρουσιάστηκε χθες ο υπουργός Περιβάλλοντος κ. Δ. Σουφλιάς. «Tα απαγορευτικά μέτρα σε μία πόλη 4 εκατ. κατοίκων δεν είναι ό,τι καλύτερο. Xρειάζεται μία συστηματική μελέτη για να θέσουμε απαγορεύσεις. Πρώτα όμως πρέπει να γίνουν όλα τα υπόλοιπα (μετρό και υποδομές) ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες» είπε ο κ. Σουφλιάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση. Tο υπουργείο Mεταφορών έχει δεχθεί «πακέτο» προτάσεων από τους συγκοινωνιολόγους, τις οποίες και μελετά ώστε να προχωρήσουν σε κατάργηση του μέτρου των μονών-ζυγών στο κέντρο της Aθήνας. Συγκεκριμένα προτείνεται: 1. Eφαρμογή των αστικών διοδίων στα όρια του μικρού δακτυλίου. 2. Tοποθέτηση κάμερας στις εισόδους και εξόδους του δακτυλίου που θα ελέγχουν την είσοδο των οχημάτων. 3. Προμήθεια καρτών (τύπου ξυστό) ή καρτών, όπως το e pass για τη διέλευση στο κέντρο. 4. Tέλη στάθμευσης ανά IX, το ύψος των οποίων θα καθοριστεί ανάλογα με την περιοχή και τον τύπο οχήματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία των συγκοινωνιολόγων φέτος την Aθήνα κατέκλυσε πλημμυρίδα IX αυτοκινήτων, με αύξηση ρεκόρ κατά 30% σε σχέση με πέρυσι. Tα ηλεκτρονικά διόδια H πρόταση της εφαρμογής ηλεκτρονικών διοδίων έχει συνταχθεί από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών, συγκοινωνιολόγο κ. E. Mατσούκη. Όπως είπε μιλώντας στην «H» ο κ. Mατσούκης σε πρόσφατη σύσκεψη στο υπουργείο Mεταφορών τονίστηκε η ανάγκη για άμεση εφαρμογή του μέτρου των διοδίων. Mάλιστα παρά το γεγονός ότι προτάθηκε η λύση των ηλεκτρονικών διοδίων ο υπουργός ζήτησε μία νέα πρόταση που να εφαρμόζεται άμεσα όπως αυτή της κάρτας ελεγχόμενης στάθμευσης, κάτι που όπως επισημαίνει ο κ. Mατσούκης απαιτεί ιδιαίτερα αυξημένη αστυνόμευση. O κ. Mατσούκης έχει εισηγηθεί την εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων με την τοποθέτηση σειράς από κάμερες, οι οποίες θα καταγράφουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων που θα εισέρχονται στο δακτύλιο. Tα στοιχεία των πινακίδων θα αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία χρέωσης των κατόχων των IX, οι οποίοι θα μπορούν να πληρώνουν το διόδιο μέχρι τις 12 το βράδυ. Όσο για το ύψος της χρέωσης ο κ. Mατσούκης επισημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χαμηλό, όπως για παράδειγμα 1 ευρώ, γιατί δε θα λειτουργούσε αποτρεπτικά αλλά ούτε πολύ υψηλό, ώστε να είναι απαγορευτικό. «H αντιπαραβολή των στοιχείων θα γίνεται τα μεσάνυχτα και η πληρωμή του διοδίου θα γίνεται ως τις 10 το βράδυ. Για πληρωμές από τις 10 ως τις 12 ο κάτοχος του IX θα πληρώνει διπλάσιο ποσό ενώ όσοι δεν πληρώνουν θα τιμωρούνται με βαρύ πρόστιμο ίσως και 200 ευρώ» εξηγεί ο κ. Mατσούκης. Oι οδηγοί θα μπορούν να πληρώνουν το διόδιο μέσω καρτών που θα προμηθεύονται από καταστήματα ή πρατήρια βενζίνης, μέσω SMS από το κινητό τους, μέσω κάρτας που θα ακυρώνεται σε ειδικά μηχανήματα, μέσω τηλεφώνου σε συγκεκριμένο αριθμό ή μέσω του διαδικτύου. Mε το εισιτήριο οι οδηγοί θα μπορούν να εισέρχονται στο κέντρο περισσότερες από μία φορές. H εφαρμογή ενός πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος στα πρότυπα του Λονδίνου θα χρειαζόταν περίπου τρία χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Mατσούκη. Πρόκειται πάντως και για μία δύσκολη πολιτική απόφαση όπως επισημαίνουν οι συγκοινωνιολόγοι. Ακριβό διόδιο Το ύψος του διοδίου προτείνεται να μην είναι πολύ χαμηλό γιατί τότε δεν θα λειτουργήσει αποτρεπτηκά για την είσοδο των αυτοκινήτων στο κέντρο. Αύξηση της κίνησης Κατά 30% αυξήθηκε η κίνηση των αυτοκινήτων στην Αθήνα φέτος σε σχέση με το 2004, παρά τη λειτουργία νέων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, όπως το μετρό, που για πολλούς θα συνέβαλε στην αποσυμφόρηση του κέντρου. Αποσπασματικό μέτρο τα διόδια Του Πάνου Παπαδάκου* «Tα διόδια στο κέντρο της Aθήνας αποτελούν ένα τμήμα μίας δέσμης μέτρων που πρέπει να ληφθούν ώστε να αποθαρρυνθεί η χρήση IX αυτοκινήτων και να αυξηθεί η χρήση Mέσων Mαζικής Mεταφοράς. Πρόκειται όμως για μέτρο 3ης γενιάς και στην Eλλάδα ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί τα μέτρα 1ης γενιάς (υποδομές π.χ. επέκταση δικτύου μετρό, σταθμοί μετεπιβίβασης κ.λπ.,) και 2ης γενιάς (διαχειριστικά π.χ. σηματοδότηση, αριστερές στροφές, λεωφορειολωρίδες, πράσινο κύμα, έλεγχος φορτοεκφόρτωσης, ελεγχόμενη στάθμευση). Για την εφαρμογή συστήματος διοδίων θα απαιτηθούν τουλάχιστον 6 με 7 χρόνια». *Πρόεδρου του Συλλόγου Eλλήνων Συγκοινωνιολόγων ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Εσπερίδα για το κυκλοφοριακό πρόβλημα Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάγκη ευαισθητοποίησης για το πρόβλημα της ρύπανσης που συνεχώς διογκώνεται στην Πάτρα και η κινητοποίηση της πολιτείας προς την ανάληψη μέτρων για τον περιορισμό της. Η εκδήλωση έγινε με την πρωτοβουλία του Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας κ. Γιώργου Ζαφειρόπουλου, ενώ το συντονισμό της είχε ο κ. Αθανάσιος Κούστας, εκπρόσωπος του ecocity στη Δυτική Ελλάδα. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Βουλευτής Αχαΐας κ. Απόστολος Κατσιφάρας, ο Αντιδήμαρχος Πατρέων κ. Γιώργος Λάζαρης, ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος κ. Χρήστος Ιωαννίδης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Τρύφων Φωτόπουλος και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας κ. Χρήστος Γκοτσόπουλος. Από τους ομιλητές, ο κ. Μίλτος Τσοσκούνογλου, Περιβαλλοντολόγος – Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, μίλησε για το παγκόσμιο πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης το οποίο αυξάνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια και απειλεί τον πλανήτη μας. Επίσης, οι πολίτες της Πάτρας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας με θέμα «Κυκλοφορία και Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις στην Πάτρα: Αποτίμηση και Τρόποι Αντιμετώπισης», την οποία παρουσίασε ο κ. Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, Πολιτικός Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Σκοπός της έρευνας ήταν η ενημέρωση για τα μέτρα που μπορούν να ληφθούν για τον περιορισμό της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που κατακλύζουν καθημερινά το κέντρο της πόλης. Επίσης, παρουσιάστηκαν τα κύρια αιτία της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις αστικές περιοχές καθώς και οι επιπτώσεις στην σωματική και ψυχική υγεία των κατοίκων που ζουν σε αυτές. Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης ήταν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος και το ecocity, ενώ υποστηρικτής ήταν η Toyota Ελλάς. Φωτό 1 (από αριστερά): Ο κ. Μίλτος Τσισκούνογλου, Περιβαλλοντολόγος, Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, Μέλος Δ.Σ. ECOCITY, ο κ. Γιώργος Ζαφειρόπουλος, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Δ. Πατρέων, ο κ. Θανάσης Κούστας, Πρόεδρος τομέα Πελοποννήσου & Δυτικης Ελλάδος ecocity, ο κ. Αθανάσιος Σαφάκας, Καθηγητής Δρ. –Μηχανικός Διευθυντής Εργαστηρίου Ηλεκτρομηχανικής Μετα-τροπής Ενέργειας, Πρόεδρος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗ-ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) και ο κ. Κώστας Κεπαπτσόγλου, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ, Συγκοινωνιολόγος MSC, Επιστημονικός Συνεργάτης ΕΜΠ Φωτό 2 (από αριστερά): ο κ. Κώστας Κεπαπτσόγλου, ο κ. Αθανάσιος Σαφάκας, ο κ. Θανάσης Κούστας, ο κ. Γιώργος Ζαφειρόπουλος, ο κ. Μίλτος Τσισκούνογλου και ο βουλευτής Αχαϊας κ. Ανδρέας Κατσιφάρας Φωτό 3 (από αριστερά): ο κ. Μίλτος Τσισκούνογλου, ο κ. Θάνος Ζαφειρόπουλος, πρόεδρος του Δ.Σ. του ecocity και ο κ. Γώργος Ζαφειρόπουλος
Η εν λόγω Ημερίδα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Κλιματολογίας & Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος, Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος), την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (Τομέας Δημόσιας κα Διοικητικής Υγιεινής, Τομέας Υγιεινομικής Μηχανικής και Υγιεινής Περιβάλλοντος, Τομέας Οικονομικών Υγείας), το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ο.Δ.Ε. & Μ.Ε. (ΜΒΑ) και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Εργαστήριο Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος) Η γενική τοποθέτηση των επιστημόνων που συμμετείχαν στην Ημερίδα είναι ότι δε μπορεί κανείς να έχει απόλυτη, θετική ή αρνητική τοποθέτηση για την απελευθέρωση της κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην Αθήνα. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη σχετικής απόφασης είναι η εκπόνηση μελετών οι οποίες θα λάβουν υπόψη τα ιδιαίτερα γεωγραφικά και μετεωρολογικά χαρακτηριστικά του λεκανοπεδίου Αττικής. Η αυτοκινητοβιομηχανία με τη σύγχρονη τεχνολογία, παρουσιάζεται να είναι σύντομα έτοιμη ώστε να μειώσει κάθετα την εκπομπή μικροσωματιδίων. Παρόλο που το πετρέλαιο κίνησης αναμένεται να καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές που απαιτούνται για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, από την 1η Ιανουαρίου 2005, ωστόσο θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το εξαιρετικά κρίσιμο θέμα της νοθείας των καυσίμων. Σύμφωνα με μελέτη που ανακοινώθηκε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η αύξηση νοθείας στα καύσιμα πλησιάζει το 25%, σημαντικό ποσοστό που αγγίζει περιβαλλοντικές και οικονομικές πτυχές. Η αντίληψη που κυριαρχεί πλέον στον χώρο των ειδικών επιστημόνων είναι ότι στο λαθρεμπόριο και τη νοθεία οδηγεί η διαφορά στη τιμή του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης. Τα νοθευμένα καύσιμα, εκτός από την τεράστια περιβαλλοντική ζημιά που προκαλούν, αποτελούν και απειλή για τους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από την υψηλή αλλά και εξαιρετικά ευαίσθητη τεχνολογία τους. Η εξέταση των πιθανών λύσεων από τη πλευρά της πολιτείας κρίνεται απαραίτητη για τη σωστή διαχείριση του ακανθώδους προβλήματος. Η ποιότητα των καυσίμων στα ελληνικά διυλιστήρια έχει από καιρό καλύψει τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ωστόσο η νοθεία και το λαθρεμπόριο ακυρώνουν την προσπάθεια που γίνεται από τις εταιρίες πετρελαιοειδών. Η πρόσμιξη πετρελαίου κίνησης με άλλα είδη πετρελαίου, όπως το πετρέλαιο θέρμανσης και το πετρέλαιο ναυτιλίας, καταδικάζει κάθε προσπάθεια για απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης. Για την Πολιτεία, η νοθεία στο πετρέλαιο είναι θέμα πρώτης προτεραιότητας. Οι Κρατικές Υπηρεσίες θα πρέπει να εφαρμόσουν αυστηρά το υπάρχον πλαίσιο ελέγχων και να αναζητηθούν μέθοδοι καλλιέργειας της ευαισθητοποίησης του πληθυσμού. Η ελεύθερη κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων οχημάτων στην Αθήνα θα βελτιώσει την κατάσταση ως προς την μείωση συγκεκριμένων ρύπων και ειδικότερα του μονοξειδίου του άνθρακα και των υδρογονανθράκων. Παράλληλα όμως θα αυξήσει τους ρύπους του διοξειδίου του θείου και, κυρίως, τα μικροσωματίδια. Η αναμενόμενη αυτή αύξηση των μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα, αποτελεί τον πλέον βασικό κίνδυνο για την επιδείνωση της υγείας των κατοίκων της Αθήνας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη σχετική έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 1,2% των πνευμονικών νοσημάτων οφείλεται στην πετρελαιοκίνηση. Παράλληλα, σύμφωνα με αποτελέσματα επιδημιολογικών ερευνών της τελευταίας δεκαετίας, στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική, έχει τεκμηριωθεί η ύπαρξη βραχυχρόνιων επιδράσεων των σημερινών επιπέδων αιωρούμενων σωματιδίων και όζοντος στην υγεία. Το μέγεθος των επιδράσεων αυτών μεταβάλλεται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των πόλεων ή των περιοχών, τις οποίες αφορούν. ΄Έτσι τα μικροσωματίδια έχουν μεγαλύτερες επιδράσεις στις θερμότερες περιοχές. Στην πόλη της Αθήνας, το μεγαλύτερο μέρος των μικροσωματιδίων προέρχεται από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά). Όσον αφορά στις μακροχρόνιες επιδράσεις, από σχετικές μελέτες φαίνεται ότι η μακροχρόνια έκθεση στη σωματιδιακή ατμοσφαιρική ρύπανση οδηγεί σε αυξημένη θνησιμότητα και μετρήσιμη μείωση του προσδόκιμου επιβίωσης. Τα αποτελέσματα αυτών των μελετών, αν γίνουν αποδεκτά, προβλέπεται να έχουν σημαντική επίδραση στις αποφάσεις διαχείρισης του προβλήματος της πετρελαιοκίνησης, διότι όπως προκύπτει από τον υπολογισμό των περιστατικών που αποδίδονται στην έκθεση μικροσωματιδίων, η σωματιδιακή ατμοσφαιρική ρύπανση σήμερα αποτελεί ένα σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Την εκδήλωση υποστήριξε με την ευγενική χορηγία της η Toyota Ελλάς αβεε. Δείτε τα συμπεράσματα της Ημερίδας Ακολουθούν οι εισηγήσεις της Ημερίδας: Ενότητα: Πετρελαιοκίνηση "Περιβάλλον & Κυκλοφορία: Τα κατά συνθήκη ψέμματα", Μιχάλης Πετράκης, Διευθυντής Ινστιτούτου Ερευνών Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης, Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών «Το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην Πετρελαιοκίνηση», Παναγιώτης Λυμπερόπουλος, Διευθυντής Τεχνολογίας Οχημάτων, Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών «Πετρελαιοκίνηση: Ευκαιρίες & Προοπτικές», Μίλτος Τσοσκούνογλου, Διευθυντής Τομέα Προστασίας Περιβάλλοντος Τεχνολογίας & Διασφάλισης Ποιότητας, Toyota Hellas Ενότητα: Πετρελαιοκίνηση & Περιβάλλον «Εξέλιξη των εκπομπών ρύπων στην Αθήνα για διάφορα σενάρια σύνθεσης του στόλου των αυτοκινήτων», ιωάννης Ζιώμας, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ «Η ατμοσφαιρική ρύπανση στην Αθήνα», Αναστάσιος Αδαμόπουλος, Ειδικός Επιστήμονας , Δρ.Φυσικής της Ατμόσφαιρας, Δνση ΕΑΡΘ -ΥΠΕΧΩΔΕ «Diesel: Ο σιωπηρός δολοφόνος», Μάνος Σαφός, Υπεύθυνος Εκστρατείας της Greenpeace για τις Κλιματικές Αλλαγές Eνότητα: Πετρελαιοκίνηση & Οικονομία «Πετρελαιοκίνηση: Ασφαλής κίνηση ή λανθασμένη εκτίμηση;», Ηλίας Καπαρελιώτης, Ειδικός Επιστήμονας, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών «Η πετρελαιοκίνηση στο δημοσιογραφικό φακό», Πέτρος Πιτσίνης, Δημοσιογράφος, Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ «Ποιότητα diesel κίνησης σε Ευρωπαϊκή Ένωση & Ελλάδα: Δυνατότητες αντιμετώπισης αναγκών αγοράς», Μανόλης Μαρκάκης, Χημικός Μηχανικός (M.Sc., D.I.C.), Διευθυντής Προγραμματισμού Παραγωγής, Γενική Διεύθυνση Εφοδιασμού & Εμπορίας Πετρελαιοειδών, Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. Ενότητα: Πετρελαιοκίνηση & Υγεία «Επιδράσεις των αιωρούμενων ατμοσφαιρικών σωματιδίων στην υγεία» Κλέα Κατσουγιάννη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Αθηνών «Επιπτώσεις στη Δημόσια Υγεία από τις εκπομπές: CO, Nox, SO2, PAH και Ο3», Λευκοθέα Εβρένογλου, Επιστημονικός Συνεργάτης, Υγιεινολόγος, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Πολιτική του Υπουργείου Υγείας για τυχόν επιπτώσεις στη Δημόσια Υγεία απο την Πετρελαιοκίνηση», Μιχάλης Σαμπατακάκης, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, Υγιεινολόγος-Μηχανικός MSc,Διευθυντής Υγιεινής Περιβάλλοντος, Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες της Ημερίδας που διοργάνωσε το Ecocity στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με αξιόλογα Επιστυμονικά Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, στην αίθουσα Δίας του Ξενοδοχείου Mediterranean Palace. Η Αστική Εταιρία μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα Εcocity στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου διοργάνωσε, στο αμφιθέατρο του Οικονομικού Πανεπιστημίου με τη συνεργασία εξίσου σημαντικών Επιστημονικών Ιδρυμάτων της χώρας, μια Ημερίδα αφιερωμένη στις συνέπειες της ενδεχόμενης απελευθέρωσης πετρελαιοκίνητων επιβατικών οχημάτων στην Αττική και την Θεσσαλονίκη. Η επιτυχία ήταν μεγάλη και ο διάλογος που αναπτύχθηκε με βάση τα συμπεράσματα ήταν ουσιαστικός σε συνδυασμό με την μεγάλη κάλυψη του συνόλου των Μέσων Ενημέρωσης. Ο ερεθισμός που προκλήθηκε με τη συνέχιση των τοποθετήσεων για τον επηρεασμό που θα προκαλέσει στην υπάρχουσα ατμοσφαιρική ρύπανση των δύο πόλεων η περίπτωση να επιτραπεί η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων, καθώς και η νέα διάσταση με την εφαρμογή, από την αρχή του έτους, του Euro IV που αφορά στην υποχρεωτική προσαρμογή των νέων οχημάτων που κατασκευάζονται στην εκπομπή ρύπων, απαιτεί την συνέχιση του διαλόγου και την εξέταση λύσεων που μπορούν να προέλθουν από την εξέλιξη στο χώρο της τεχνολογίας και των εφαρμογών τους στην παγίδευση επικίνδυνων ρύπων για την υγεία, όπως τα μικροσωματίδια και το διοξείδιο του αζώτου. Έτσι το Ecocity επέλεξε την συνέχιση του Κύκλου Διαλόγου για την Πετρελαιοκίνηση με μία νέα Ημερίδα με θέμα «Πετρελαιοκίνηση, Λύση ή Αδιέξοδο;» Στη διοργάνωση της Ημερίδας συνεργάστηκε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με το Εργαστήριο Ρύπανσης Περιβάλλοντος, το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με το Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ο.Δ.Ε.&Μ.Ε. (ΜΒΑ), η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης με το Εργαστήριο Τεχνολογίας Σωματιδίων & Αερολυμάτων και το Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Καυσίμων & Υδρογονανθράκων. Χορηγός της Ημερίδας ήταν η Toyota Ελλάς ΑΒΕΕ. Επίσης Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν η ΕΡΤ 3, οι εφημερίδες ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ και ο ραδιοφωνικός σταθμός ΕΧΤΡΑ ΣΠΟΡΤ 103 FM Δείτε τα συμπεράσματα της ημερίδας Δείτε τις εισηγήσεις των ομιλητών στην Ημερίδα της Θεσσαλονίκης: Ενότητα Α: Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ "Προοπτικές εξέλιξης του "νέφους" σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη", Νίκος Μουσιόπουλος, Καθηγητής, Πρόεδρος Τμήματος μηχανολόγων Μηχανικών, ΑΠΘ "Αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα της Θεσσαλονίκης: Προέλευση-Επικινδυνότητα", Κωνσταντίνη Σαμαρά, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Χημείας, ΑΠΘ "Στοιχεία του περιβάλλοντοςτων ελληνικών πόλεων και ιδιαίτερα της Θεσσαλονίκης που ευνοούν την εμφάνιση υψηλών συγκεντρώσεων αιωρούμενων σωματιδίων PM10", Μάξιμος Πετρακάκης, Διδάκτωρ Χημικός Μηχανικός, Προϊστάμενος Τμήματος Περιβάλλοντος Δήμου Θεσσαλονίκης Ενότητα Β: ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ: ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; "Σύγχρονες τεχνολογίες ελέγχου εκπομπών καυσαερίων πετρελαιοκίνητων οχημάτων", Αθανάσιος Κωνσταντόπουλος, Δντης Εργαστηρίου Τεχνολογίας Σωματιδίων & Αερολυμάτων, ΕΚΕΤΑ/ΙΤΧΗΔ "Diesel, Ο σιωπηρός δολοφόνος", Στέλιος Ψωμάς, Περιβαλλοντολόγος "Υγρά καύσιμα φιλιά στο περιβάλλον. Ανάπτυξη τεχνολογίς παραγωγής, ανάλυσης και ανίχνευσης νοθείας", Άγγελος Λάππας, Διδάκτωρ Χημικός Μηχανικός, Εργαστήριο Περιβαλλοντικών Καυσίμων & Υδρογονανθράκων, ΕΚΕΤΑ/ΙΤΧΗΔ Ενότητα Γ: ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗΣ; "Πετρελαιοκίνηση: Νέα τεχνολογία και προοπτικές", Μιλτιάδης Τσοσκούνογλου, Δντης Τομέα Προστασίας Περιβάλλοντος & Διασφάλισης Ποιότητας, Toyota Hellas "Αποτελεί η αστική ατμοσφαιρική ρύπανση εμπόδιο για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα", Ζήσης Σαμαράς, Καθηγητής Εργαστηρίου Θερμοδυναμικής, ΑΠΘ "Προδιαγραφές και ποιότητα πετρελαίου κίνησης σε Ευρωπαϊκή Ένωση και Ελλάδα", Μανόλης Μαρκάκης, Δντης Προγραμματισμού Παραγωγής, Ελληνικά Πετρέλαια
Σελίδα 16 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ