priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

Η αδυναμία καταστολής του λαθρεμπορίου καυσίμων και η απουσία παγίδων για τις εκπομπές μικροσωματιδίων, στα πετρελαιοκίνητα οχήμα-τα σε συνδυασμό με τις κλιματικές διαφορές της Ελλάδας από την υπόλοιπη Ευρώπη, είναι οι κύριοι παράγοντες που θα πρέπει να εξεταστούν ιδιαίτερα, από τον νέο Υπουργό ΠΕΚΑ, πριν την αξιολόγηση και την απόφαση για την άρση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και στην Θεσσαλονί-κη. Η δήλωση του νέου Υπουργού Περιβάλλοντος είναι βέβαιο πως ξάφνιασε όσους έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το πρόβλημα και τις  τραγικές  συνέπειες   από
τη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για την κίνηση πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Το ECOCITY, την περασμένη Δευτέρα, σε συνάντηση που υπήρξε με την Διευθύντρια του Γραφείου του Επιτρόπου Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμοδίας για τα θέματα της ποιότητας του αέρα, παρουσιάστηκαν τα μεγάλα πρόβλημα που έχουν οδηγήσει το ECOCITY να ταχθεί αρνητικά στην απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, αφού έτσι αυξάνονται σημαντικά οι συγκεντρώσεις αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα, με τραγικές επιδράσεις στη δημόσια υγεία.

Η Elena Visnar-Malinovska αναφέρθηκε στις προτεραιότητες που έχει θέσει η ΕΕ για την προστασία της υγείας των ευρωπαίων πολιτών από εκπομπές μικροσωματιδίων και αναφέρθηκε στο πρόβλημα που υπάρχει στις πραγματικές εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων σε πραγματικές συνθήκες μετακίνησης στις πόλεις, από τις εργοστασιακές αναφορές που είναι πολύ χαμηλότερες. Στην διάρκεια της ενημέρωσης. ξαφνιάστηκε ιδιαίτερα όταν πληροφορήθηκε για την έκταση της νοθείας των καυσίμων στη χώρα μας και, κυρίως, τη χρήση πετρελαίου θέρμανσης για κίνηση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, κάτι που είναι εξωπραγματικό για την Ευρώπη.

Το ενδιαφέρον, για το θέμα και τις επιπτώσεις στον αέρα και την υγεία ήταν ιδιαίτερο και συμφωνήθηκε να σταλούν στοιχεία από τα αποτελέσματα που αναφέρθηκαν στην  τελευταία Ημερίδα του ECOCITY  για την Πετρελαιοκίνηση και το Λαθρεμπόριο Καυσίμων στη χώρα μας.

Ήδη το ECOCITY, με δεδομένη την ανάγκη να υπάρξει συντονισμός για την εξεύρε-ση λύσεων έχει αναπτύξει διάλογο με όλους τους εμπλε-κόμενους φορείς, μέσω της Επιτροπής Αξιολόγησης των Επιπτώσεων στο Περιβάλλον και στην Υγεία από την Πετρελαιοκίνηση. Επίσης έχει καταθέσει στα αρμόδια Υπου-ργεία, Επιτροπές της Βουλής και Φορείς, τα αποτέλεσμα της τελευταίας Ημερίδας όπου παρουσιάστηκε αναλυτικά, το πρόβλημα στην υγεία και οι οικονομικές απώλειες του Κράτους, από τη παράνομη χρήση του επιβαρυμένου με θείο Πετρελαίου για την κίνηση πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Ημερίδας που έγινε στο τέλος Μαΐου και την καταγραφή των επιστημονικών θέσεων, δεν θα πρέπει να υπάρξει στην Κυβέρνηση προσανατολισμός για την στήριξη εμπορικών αιτημάτων σχετικά με την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, αν δεν υπάρξουν οι προϋποθέσεις όπως η καταστολή της παράνομης χρήσης πετρελαίου θέρμανσης σε πετρελαιοκίνητα επιβατικά και φορτηγά, που προκαλεί σοβαρά προβλήματα στη υγεία και στο περιβάλλον, ενώ μεγάλες είναι οι οικονομικές απώλειες στο Κράτος. Άξιο απορίας είναι η μέχρι τώρα σιωπή που παρατηρείται στο πρόβλημα με τις ζημιές που μπορεί να προκαλέσει στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας η καύση πετρελαίου θέρμανσης, κάτι που θα κληθούν να πληρώσουν οι νέοι αγοραστές. Ο νέος Υπουργός Περιβάλλοντος κινδυνεύει να κάνει λάθος επιλογή, αν προχωρήσει στην άρσης της πετρελαιοκίνησης, χωρίς να έχει προηγηθεί ο τρόπος ελέγχου της διακίνησης του παράνομου πετρελαίου, που έχει ολέθριες συνέπειες. Η πρόταση του ECOCITY είναι να προσανατολιστεί στην εφαρμογή της τηλεματικής για την ηλεκτρονική παρακολούθηση της διανομής των Πετρελαίου και, παράλληλα να επιβάλει την τοποθέτηση φίλτρων μικροσωματιδίων. Ειδικά για το τελευταίο έχει αναπτυχθεί σημαντική τεχνογνωσία και επιστημονική άποψη στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το ECOCITY, θα στείλει φάκελο με τα στοιχεία της Ημερίδας στο Γραφείο του Επιτρόπου Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και θα κάνει ενημερωτικές συναντήσεις με Υπουργεία, Βουλευτές, Κόμματα και Φορείς.

Κάθε Κυριακή, της φετινής θερινής περιόδου, οι οδηγοί ΙΧ αυτοκινήτων θα μπορούν να διέρχονται από τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, με τη δυνατότητα να επιστρέψουν μέσα σε 8 ώρες, πληρώνοντας μόνο 13,5 ευρώ. Για το λόγο αυτό, από χθες και μέχρι και την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου, θα διατίθεται ένα νέο προϊόν με την ονομασία «Κυριακάτικη Aller-Retour”, επιτρέποντας στα οχήματα που επιστρέφουν μέσα σε 8 ώρες να έχουν έκπτωση 48% έναντι της κανονικής τιμής διοδίων. Έτσι η Γέφυρα θα κοστίζει την Κυριακή -σχεδόν όσο και τα φέρρυ, επιτρέποντας τη συντομότερη διάσχιση του στενού σε 5 λεπτά μόνο. Πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα που προέκυψε από συνεργασία και διαβούλευση με τους Δήμους Ναυπακτίας και Πατρέων, με στόχος τη τόνωση της κινητικότητας μεταξύ των δύο περιοχών και αποτελεί το πρώτο βήμα για αμοιβαία τουριστική ανάπτυξη των δύο πλευρών. Για περισσότερες πληροφορίες: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Γέφυρας (Τηλ. 26340-39010 & 39011).

Ζητήματα ελλιπούς συντήρησης στο δίκτυο των  ποδηλατοδρόμων της Θεσσαλονίκης εντοπίζει η βουλευτής Χρύσα Αράπογλου και κατέθεσε ερώτηση υποστηρίζοντας ότι:
«Το δίκτυο ποδηλατοδρόμων στον Δήμο Θεσσαλονίκης, που κατασκευάστηκε πριν ένα χρόνο και στοίχισε στους δημότες της Θεσσαλονίκης 1,5 εκατομμύριο ευρώ, σήμερα βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους εγκατάλειψης.

Σημαντικά κομμάτια του δικτύου, που βρίσκονται πάνω σε κεντρικούς δρόμους της πόλης, έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές, είτε εξαιτίας της απερισκεψίας των οδηγών, είτε λόγω της ελλιπούς συντήρησης τους από τις Υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα:

  •  Τα πλαστικά διαχωριστικά που ήταν βιδωμένα στην άκρη για να καθορίζουν τα όρια του ποδηλατοδρόμου στην πλειονότητα τους έχουν εξαφανιστεί.
  •  Η κόκκινη άσφαλτος που χρησιμοποιήθηκε για να κάνει διακριτό τον ποδηλατοδρόμο από τους οδηγούς έχει ξεθωριάσει με αποτέλεσμα δύσκολα να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο οδόστρωμα.
  •  Οι ποδηλατοδρόμοι, ειδικά τις βραδινές ώρες, με ανοχή των αρμοδίων, συνεχίζουν να μετατρέπονται σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων

Είναι αλήθεια ότι το συγκεκριμένο έργο, στον ένα χρόνο της λειτουργίας του, ενθάρρυνε τους πολίτες της Θεσσαλονίκης να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και έφερε σημαντική αύξηση στον αριθμό των χρηστών του ποδηλάτου για μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης. Δεδομένης λοιπόν αυτής της αύξησης, η εγκατάλειψη του έργου καθημερινά εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των ποδηλατών. Με δεδομένα ότι :
Σε πρόσφατη συνάντηση του Συλλόγου BIKE RESPECT με εκπροσώπους της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκη για το θέμα της συχνής κλοπής των ποδηλάτων, ακούστηκαν σκέψεις «για ενδεχόμενη μελλοντική κατάργηση των ποδηλατοδρόμων, καθώς υπολειτουργούν και  στερούν μια λωρίδα κυκλοφορίας»

Παράλληλα μέχρι σήμερα, η βουλευτής δεν μου έχει λάβει απάντηση από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την με αριθ. πρωτ. 8055/20-12-2010 ερώτησή της και αναφέρει πως σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μακεδονίας-Θράκης» 2007-2013, μέχρι σήμερα δεν έχει ενταχθεί κανένα έργο για την δημιουργία ή για την επέκταση ποδηλατοδρόμου σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ερωτά λοιπόν τους Υπουργούς αν υπάρχει σκέψη στους αρμόδιους φορείς για κατάργηση των ποδηλατοδρόμων στην Θεσσαλονίκη και αν όχι, πώς και πότε θα αντιμετωπιστούν τα ζητήματα συντήρησής τους. Επίσης ερωτά αν θα γίνουν διορθωτικές κινήσεις στην κατασκευή τους και αν υπάρχει βούληση για επέκτασή τους και με ποιό συγκεκριμένο σχεδιασμό.

Στο 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Έρευνα και τις Μεταφορές που έγινε στο Βόλο στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2010 και σε ειδική τιμητική εκδήλωση το βράδυ της 27ης Οκτωβρίου τιμήθηκε ο ομότιμος καθηγητής του Ε.Μ. Πολυτεχνείου και Πρόεδρος του  της Επιστημονικής Επιτροπής του ECOCITY, συγκοινωνιολόγος Γιάννης Φρατζεσκάκης, «για τη σημαντική προσφορά του στην Έρευνα των Μεταφορών στην Ελλάδα». Το Συνέδριο οργανώνει κάθε δύο έτη το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ). Προσφώνηση για το έργο και την προσωπικότητα του τιμώμενου έγινε από τον καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθυντή του ΙΜΕΤ, ΕΚΕΤΑ Γ. Γιαννόπουλο. Ακολούθησαν χαιρετισμοί από τους κ.κ. Β. Χαλκιά, Πρόεδρο του ΣΕΣ, Καθηγητή Α.Σταθόπουλο, Εκπρόσωπο του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Ι. Χανδάνο, πρώην πρόεδρο του ΣΕΣ και φοιτητή του τιμώμενου.

Σελίδα 3 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ