priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΔΙΚΤΥΟ Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. AΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ κ. Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ: Θέμα: MHN ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ MHN YΠOTIMATE ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κύριε Υπουργέ Με μεγάλη οργή και αγανάκτηση, πληροφορηθήκαμε από τον Τύπο ότι οι ακριβοπληρωμένοι σας σύμβουλοι και τα μετακλητά, διορισμένα από εσάς, στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ετοιμάζονται από αρχές Αυγούστου να προβούν σε σφαγή του 70% των σημερινών δρομολογίων των ελληνικών σιδηροδρόμων σε ολόκληρη την επικράτεια και ιδιαίτερα στην ελληνική περιφέρεια. Ετοιμάζονται δηλαδή να σβήσουν από τον συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας τον ελληνικό σιδηρόδρομο κατά το 75% του συνολικού του μήκους, αφήνοντας ουσιαστικά δρομολόγια μονάχα στο υπόλοιπο 25% που αποτελούν ο άξονας Αθηνών-Θεσσαλονίκης και ο Προαστιακός. Στην πρωτοφανή αυτή απόφαση για τα ευρωπαικά χρονικά, οδηγούνται κατόπιν προφανώς δικών σας οδηγιών, στα πλαίσια του κατʼευφημισμόν «Σχεδίου Ανασυγκρότησης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων», που υπʼαυτές τις συνθήκες μάλλον θα πρέπει να το μετονομάσετε σε «Σχέδιο διάλυσης» αυτών. Υποτίθεται ότι στόχος είναι η καταπολέμηση του ελλείματος του ΟΣΕ, που επανειλημένα αποκαλείτε ως την πλέον προβληματική επιχείρηση στην Ευρώπη. Διερωτώμαστε για ποιόν λόγο παραποιείτε την αλήθεια και την κρύβετε από τον ελληνικό λαό και διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα κατά εξοργιστικό τρόπο, όταν γνωρίζετε πολύ καλά ότι το έλλειμα αυτό δημιουργήθηκε κατά 90% λόγω της διαχρονικής άρνησης της ελληνικής Πολιτείας να εκπληρώσει τις βάσει νόμου οικονομικές της υποχρεώσεις απέναντι στον ΟΣΕ για τις δαπάνες συντήρησης και ανάπτυξης της υποδομής του και τις παρεχόμενες από αυτόν και μη αποζημιούμενες κοινωνικές υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, εξωθώντας τον στον δανεισμό με επαχθέστατα τοκοχρεωλύσια, αντίθετα με ότι κάνει για τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα που ουδόλως τα επεβάρυνε με τις δαπάνες αυτές (και αν δεν το γνωρίζετε, ρωτήστε τον προηγούμενο Πρόεδρο του ΟΣΕ καθηγητή κ. Μπαλτά και τον πρώην ΓΓ του Υπουργείου σας καθηγητή κ. Ι. Γκόλια – αμφότερους χρηματίσαντες στις εν λόγω θέσεις κατά την διάρκεια της πρώτης κυβερνητικής θητείας της ΝΔ, μεταξύ 2004-2006, που έχουν αναλύσει έξοχα το θέμα αυτό). Αλλά και κατά το υπόλοιπο ποσοστό, μεγάλη ευθύνη έχει η κακοδιαχείριση του ΟΣΕ από τις περισσότερες κυβερνήσεις των τελευταίων 30 ετών, της δικής σας συμπεριλαμβανομένης. Κύριε Υπουργέ Σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη επενδύει στους σιδηροδρόμους και τους αναπτύσσει κατά προτεραιότητα λόγω των μεγάλων συγκριτικών τους πλεονεκτημάτων, σε μια εποχή που όλοι διακηρύσσουν ως απόλυτη προτεραιότητα την στροφή στις πράσινες μεταφορές, καρδιά των οποίων είναι ο σιδηρόδρομος και τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα, εσείς επιχειρείτε ουσιαστικά να δολοφονήσετε εν ψυχρώ τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Θα περίμενε κανείς ότι ύστερα από τόσες επενδύσεις που έγιναν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το τροχαίο υλικό τα τελευταία χρόνια, η ακόμα μονοπωλιακή (ως πότε αλήθεια ?) κρατική εταιρεία σιδηροδρομικής εκμετάλλευσης – η ΤΡΑΙΝΟΣΕ- θα βελτίωνε και θα αύξανε το παρεχόμενο προιόν της – δηλαδή την σιδηροδρομική συγκοινωνία, όπως αυτή εκφράζεται με τα εκτελούμενα δρομολόγια- προς τους φορολογούμενους έλληνες πολίτες, αλλά και τους επισκέπτες της χώρας μας που κατά πλειοψηφία προέρχονται από χώρες της ΕΕ και άρα έχουν χρηματοδοτήσει και αυτοί από το υστέρημά τους τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Αντʼαυτού βλέπουμε να έχουν ληφθεί αποφάσεις για μείωση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου (σε κάποιες μάλιστα έως βαθμού εξαφάνισης), ακόμα και στον βασικό άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Καταργούνται δρομολόγια ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ που φέρνουν την ακριτική Θράκη σε χρονοαπόσταση 10 ωρών από την Αθήνα, καταργείται το λεγόμενο «τραίνο του λαού» (αμαξοστοιχίες 604, 605), δρομολόγια με πρωτοφανώς υψηλούς δείκτες πληρότητας. Παρομοίως καταργείται η πετυχημένη σύνδεση Αθηνών-Δυτικής Θεσσαλίας με ΙΝΤΕΡΣΙΤΥ, ενώ μειώνονται κατά 50% τα πετυχημένα προαστιακά δρομολόγια Λάρισας-Βόλου, γραμμή που η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί στον φάκελο των Μεσογειακών Αγώνων ότι θα την αναβαθμίσει σε ηλεκτροκίνητο προαστιακό σιδηρόδρομο. Εκμηδενίζεται η πετυχημένη προαστιακή υπηρεσία Καλαμάτας-Μεσσήνης / ΤΕΙ Καλαμάτας / Κυπαρισσίας (2000 επιβάτες την ημέρα), παρά την γενική τοπική λαική κατακραυγή και τις οργισμένες αντιδράσεις των τοπικών δημάρχων και του νομάρχη Μεσσηνίας και προέδρου της ΕΝΑΕ κ. Δράκου. Περιορίζεται στον γελοίο αριθμό των 2 δρομολογίων την ημέρα (αντί των 5 σήμερα) η παραδοσιακά δημοφιλής σύνδεση Πύργου-Πάτρας-Αθήνας, η πυρόπληκτη περιοχή της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου μένει με 2 μόλις δρομολόγια αντί των 7 σημερινών, η σύνδεση Πάτρας-Αθήνας περιορίζεται σε 5 δρομολόγια από 8 (το ΚΤΕΛ έχει όλη μέρα, ανά ημίωρο), ενώ η σύνδεση της ακριτικής Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης με Αθήνα και Θεσσαλονίκη περιορίζεται σε μόλις 3 δρομολόγια. Τέλος η Κοζάνη μένει με 1 δρομολόγιο, αντί έστω να αναδιαταχτούν τα σημερινά της δρομολόγια ώστε να εξυπηρετήσουν την υπάρχουσα τοπική κίνηση Κοζάνης-Πτολεμαίδας-Φλώρινας. Πολλές από τις ανωτέρω γραμμές που απομένουν με συχνότητα τραίνων του Φαρ Ουέστ τον 19ο αιώνα, έχουν εκσυγχρονιστεί πρόσφατα με κονδύλια της ΕΕ, κάτι που έχει συμβεί και με την γραμμή Κορίνθου-Ναυπλίου/Τρίπολης, στην οποία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται μέχρι στιγμής να βάλει δρομολόγια. Εφόσον υλοποιηθούν οι ανωτέρω περικοπές και παράλληλα δεν δρομολογηθούν άμεσα τραίνα στην ανακαινισθείσα γραμμή Τριπόλεως / Ναυπλίου, θα μας αναγκάσετε μετά λύπης μας να προσφύγουμε, μαζί με την Ευρωπαική Ομοσπονδία Επιβατών της οποίας είμαστε μέλη, στα αρμόδια όργανα της ΕΕ (ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής και ΓΔ Μεταφορών και Ενέργειας) και να καταγγείλουμε την υπολειτουργία ή μη λειτουργία γραμμών για τον εκσυγχρονισμό των οποίων δαπανήθηκαν κονδύλια της ΕΕ (Α΄-Β΄-Γ΄ ΚΠΣ, Εθνικό σκέλος και ΠΕΠ), με βάση μελέτες σκοπιμότητας που υποδείκνυαν πολύ διαφορετικούς δείκτες αξιοποίησης των έργων από τους πενιχρούς έως μηδενικούς που τους επιφυλάξατε με αυτήν την πολιτική σας. Κύριε Υπουργέ Αντί να επιδιώξετε να λύσετε τα προβλήματα οργάνωσης και (δυσ)λειτουργίας του Ομίλου ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με εξορθολογιστικές διαρθρωτικές παρεμβάσεις μείωσης του υψηλού μοναδιαίου λειτουργικού κόστους της και καταπολεμώντας τα καρκινώματα των συντεχνιακών στρεβλώσεων και της εφησυχασμένης κρατικοδίαιτης νομενκλατούρας της, αντί να προσλάβετε νέο προσωπικό για να καλύψετε τα τεράστια οργανικά κενά και να μειώσετε το μεγάλο κόστος μισθοδοσίας που διογκώνεται λόγω της υποχρεωτικής εκ των πραγμάτων υπερωριακής εργασίας, αντί να επισπεύσετε την ολοκλήρωση των χρονιζόντων ημιτελών έργων εκσυγχρονισμού, αντί να πάρετε δραστικά μέτρα αξιοποίησης της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, αντί τέλος πάντων να αντιμετωπίσετε και τιμωρήσετε τα προβλήματα που κρατούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο όμηρο στα δεσμά της οικονομικής αναποτελεσματικότητας και της αντιπαραγωγικότητας, προτιμάτε να τιμωρήσετε τον έλληνα πολίτη στερώντας του το τραίνο, στερώντας του τις σύγχρονες, ασφαλείς, οικολογικές και ποιοτικές υπηρεσίες μεταφοράς που απολαμβάνουν οι ευρωπαίοι συμπολίτες του. Τιμωρείτε με την πολιτική σας αυτή τον πολίτη της πυρόπληκτης Πελοποννήσου που υποσχεθήκατε να στηρίξετε, τιμωρείτε τον αγρότη της Θεσσαλίας στον οποίο υποσχεθήκατε ανάπτυξη της Yπαίθρου, τιμωρείτε τον ακρίτα της Μακεδονίας και της Θράκης στον οποίο υποτίθεται ότι θέλετε να παράσχετε κρατική φροντίδα και όχι εγκατάλειψη, τιμωρείτε όλους όσους αντιστέκονται στην κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά επώδυνη έξη της αυτοκίνησης και επιλέγουν ως κοινωνικά ώριμοι πολίτες το τραίνο, για να προσπελάσουν στις πόλεις και τις πρωτεύουσες των νομών τους. Προσβάλετε τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού που ζεί στην Περιφέρεια της χώρας και του βαφτίζετε «καθολική υπηρεσία» τα 2 ή 3 δρομολόγια-χαπάκια την ημέρα ανά γραμμή, που του αφήνετε, την ώρα που στην Αθήνα επιδοτείτε παχυλά άδεια και μισοάδεια πολλές φορές λεωφορεία να πηγαινοέρχονται σε κάθε άκρο του λεκανοπεδίου. Αυτή είναι η ίση μεταχείριση που επιφυλάσσετε στους πολίτες αυτής της χώρας ? Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και μεταφορές δεν είναι μόνο το αυτοκινητιστικό κεφάλαιο και το οδικό λόμπυ κύριε Υπουργέ. Aλλωστε αυτό, το αντιληφθήκατε καλά μετά την μεγάλη κατακραυγή επιβατών Δ. Σ. και ειδικών επιστημόνων-συγκοινωνιολόγων, που ξεσήκωσε μια άλλη άστοχη απόφασή σας, για τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες. Εχετε μια τελευταία ευκαιρία να επανορθώσετε, αποτρέποντας το έγκλημα της ντε φάκτο κατάργησης του σιδηροδρόμου στα δύο τρίτα της χώρας. Εάν την χάσετε, δεν θα πληρώσει μόνο η παράταξή σας βαρύτατο (αλλά και δίκαιο) πολιτικό κόστος, αλλά θα μείνετε στην ελληνική πολιτική ιστορία ως ο Ηρόστρατος των ελληνικών σιδηροδρόμων, ο αντι-Τρικούπης. Για το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. Ο πρόεδρος Νάσος Κόκκινος
Επί χρόνια απόβλητα πετρελαιοειδών «πότιζαν» το έδαφος, όπου πολύ κοντά υπάρχει πηγή η οποία υδροδοτεί τον οικισμό Μακρινίτσα Μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή, η πραγματική έκταση της οποίας δεν μπορεί να υπολογιστεί σήμερα, υπέστη το Πήλιο, από στρατιωτικά απόβλητα πετρελαιοειδών που επί σειρά ετών «πότιζαν» το έδαφος του βουνού των Κενταύρων. Ηδη έχει διαπιστωθεί μόλυνση της πηγής που υδροδοτεί τον οικισμό της Μακρινίτσας, ενώ εκφράζονται φόβοι για εκτεταμένη μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα που μπορεί να έχει προσβάλει κι άλλες πηγές. Το πρόβλημα ήταν επί χρόνια καλά κρυμμένο μέσα στις ασφαλείς και απροσπέλαστες για τις υπηρεσίες εγκαταστάσεις της Πολεμικής Αεροπορίας στη μονάδα των ραντάρ Πηλίου που βρίσκονται στην κορυφή του βουνού, πάνω από τη Ζαγορά, μέχρι που αποκαλύφθηκε ύστερα από μια ισχυρή βροχόπτωση, την 1η Ιουλίου. Τότε, εμφανίστηκαν ιριδισμοί στην επιφάνεια του νερού στην κεντρική δεξαμενή ύδρευσης της Μακρινίτσας, ενώ στην πηγή «Βλαχογιάννη» από όπου υδροδοτείται το χωριό, υπήρχε σκούρο χρώμα και έντονη οσμή πετρελαιοειδών σε επιφανειακά πετρώματα και στο έδαφος στη γύρω περιοχή. Η πηγή βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις της Αεροπορίας και ύστερα από σχετική άδεια έγινε αυτοψία σ' αυτές και αποκαλύφθηκε η πηγή της ρύπανσης. Πρόκειται για έναν βόθρο, βάθους περίπου πέντε μέτρων, όπου επί σειρά ετών πετούσαν ανεξέλεγκτα τα κατάλοιπα πετρελαιοειδών της μονάδας. Η επιτόπια έρευνα έδειξε εκτεταμένη περιβαλλοντική ζημιά, ορατή ρύπανση του εδάφους και της φυσικής βλάστησης με ξεραμένα δέντρα σε έκταση περίπου 2 στρεμμάτων γύρω από τον βόθρο. Η μυρωδιά των πετρελαιοειδών ήταν έντονη, το έδαφος είχε σκούρο χρώμα, ενώ διάσπαρτα στην ευρύτερη περιοχή υπήρχαν φύλλα δέντρων με ίχνη λαδιών, που επέσειαν παράλληλα και τον κίνδυνο πυρκαγιάς. Με εντολή του νομάρχη Μαγνησίας, Απ. Παπατόλια, διακόπηκε η υδροδότηση της Μακρινίτσας, στάλθηκαν δείγματα νερού στη Χημική Υπηρεσία του Βόλου για ανάλυση και δόθηκαν οδηγίες για την άμεση απορρύπανση και αποκατάσταση του χώρου. Πυρά Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους, ο κ. Παπατόλιας επέκρινε την Πολεμική Αεροπορία και το υπουργείο Αμυνας, ζητώντας τους να αποκαταστήσουν άμεσα τη ζημιά. «Ο στρατός και το ΥΕΘΑ δεν είναι δυνατό να αποτελούν νησίδες αυθαιρεσίας και συστηματικής παραβίασης της νομοθεσίας λόγω της δεσπόζουσας θέσης τους. Αυτά είναι που έπρεπε να δίνουν το καλό παράδειγμα, ακριβώς λόγω της εθνικής αποστολής τους, και όχι να μετατρέπονται σε αυτόνομη επικράτεια, όπου δεν ισχύουν όρια, περιορισμοί και κανόνες, αλλά βασιλεύει η προχειρότητα και η απρονοησία». Χθες έφτασε στην περιοχή ανώτερο κλιμάκιο αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας, με επικεφαλής τον διοικητή της Λάρισας, οι οποίοι είδαν από κοντά την κατάσταση και ενημερώθηκαν από τους αρμόδιους φορείς της νομαρχίας. Μετά την άμεση άντληση των υπολειμμάτων από τον βόθρο, πρέπει να γίνει εκσκαφή σε βάθος όλης της ρυπασμένης περιοχής, ώστε να διαπιστωθεί η έκταση της ρύπανσης, καθώς και ειδική γεωλογική και υδρολογική μελέτη, με τη συνεργασία του ΙΓΜΕ. Στον παραδοσιακό οικισμό της Μακρινίτσας οι βρύσες στέρεψαν στο μεγαλύτερο μέρος του χωριού (σ.σ.: το υπόλοιπο υδροδοτείται από άλλες πηγές), ενώ οι κάτοικοι και οι επισκέπτες εξυπηρετούνται με μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού που μοιράζει η νομαρχία. ΕΘΝΟΣ
Για να δείτε την ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Κατοίκων Λουτρακίου για τον Προαστιακό πατήστε εδώ. Μεγάλη επιτυχία, με μαζική προσέλευση κοινού και παλμό, σημείωσε η Δημόσια Συζήτηση που έγινε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας, το απόγευμα της Κυριακής 5 Ιουλίου 2009, με θέμα την «Αμεση σύνδεση της πόλης του Λουτρακίου με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Αθήνας» και η οποία εξελίχθηκε ουσιαστικά σε μια γόνιμη δημόσια διαβούλευση. Από τη συζήτηση αυτή, στη διάρκεια της οποίας τοποθετήθηκαν με επιχειρήματα και θέσεις όλες οι πλευρές (ΟΣΕ μέσω του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Γιαννούση, ΕΡΓΟΣΕ μέσω του Διευθυντή Έργων κ. Σαμπατακάκη, Δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας μέσω του Δημάρχου κ. Γκιώνη, Έμποροι και Ξενοδόχοι Λουτρακίου μέσω των προέδρων τους κ.κ. Μαρίνη και Κόντη, η Εταιρεία του Καζίνο μέσω του Διευθυντή της κ. Στεργιώτη, ενεργοί πολίτες του Λουτρακίου και άλλων περιοχών, ο πρώην δήμαρχος Ι. Γιωτάκης, ο πολιτευτής κ. Μάρκελλος, ο καθηγητής του ΕΜΠ Θ. Βλαστός, και φυσικά οι συνδιοργανωτές, δηλ. η Πρωτοβουλία Κατοίκων Λουτρακίου για τον Προαστιακό, το Δίκτυο ΕΠΙΒΑΤΗΣ και ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου), προέκυψε - για πρώτη ίσως φορά γιʼ αυτό το κρίσιμο για το Λουτράκι θέμα - ένα χειροπιαστό αποτέλεσμα, ένα σημείο επαφής μεταξύ Δήμου και ΟΣΕ και μια ομόθυμη και βροντερή απαίτηση να συνδεθεί απʼ ευθείας η πόλη του Λουτρακίου με τον Προαστιακό και να μην αρκεστεί ο ΟΣΕ στη δημιουργία μιας στάσης στον Ισθμό. Αναγνωρίστηκε, ότι η στάση του Ισθμού εξυπηρετεί την παραθεριστική κατοικία της ευρύτερης περιοχής, όμως κατʼ ουδένα τρόπο δεν εξυπηρετεί την πόλη του Λουτρακίου, με τους χιλιάδες επισκέπτες και παραθεριστές, οι οποίοι επιθυμούν να επι/αποβιβάζονται μέσα στην πόλη και όχι να χρησιμοποιούν ταξί ή άλλα μέσα για την κάλυψη της σημαντικής απόστασης Ισθμού-Λουτρακίου. Επιπλέον, η σύνδεση μέσω της στάσης Ισθμού δεν επιλύει το πρόβλημα εξεύρεσης θέσης στους υπερπλήρεις επιβατών συρμούς από Κόρινθο και Πελοπόννησο, κατά την επιστροφή προς Αθήνα. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη Δημόσια Συζήτηση, συνοπτικά ήσαν τα εξής: 1. Υπάρχει αδήριτη ανάγκη να πάει ο Προαστιακός και στο Λουτράκι (όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός του), με κατασκευή διακλάδωσης από Ισθμό, προκειμένου να εξυπηρετήσει την αυτόνομη ταχεία σιδηροδρομική σύνδεση του μεγάλου αυτού θερέτρου (100.000 πληθυσμός το θέρος) με την Αθήνα (σε 50 λεπτά με τον Νέο Ηλεκτροκίνητο Προαστιακό), καθώς και με το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών (κάτι που θα συμβάλει στη μεγάλη τουριστική προβολή και βιώσιμη ανάπτυξη της πόλης). 2. Μολονότι υπάρχει ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τερματικό σταθμό του Προαστιακού στη διασταύρωση του διαδρόμου της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής (το ίχνος της οποίας θα χρησιμοποιηθεί από τη νέα κανονική γραμμή του Προαστιακού) με την υπό διάνοιξη οδό Παπανικολάου που συνδέει τον κεντρικό δρόμο Ισθμού-Λουτρακίου με το Καζίνο, ο δήμαρχος κ. Γκιώνης δέχτηκε να επανεξετάσει θετικά το αίτημα του ΟΣΕ (με το οποίο συμφώνησε η συντριπτική πλειοψηφία των παρόντων στην εκδήλωση) ο τερματικός σταθμός να χωροθετηθεί τελικά δίπλα στο σημερινό αστικό ιστό, ακριβώς εκεί που διέρχεται η παλιά γραμμή πριν την οδό Αιγαίου, εφόσον δεν παρεμποδιστεί η ομαλή εφαρμογή της επέκτασης του Νέου Σχεδίου Πόλης στην περιοχή Λιβαδάκι. Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Λουτρακίου – Περαχώρας δέχτηκε να εξεταστεί από κοινού από ΕΡΓΟΣΕ και Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου, η δυνατότητα ανάπτυξης συνδυασμένου οδικού και σιδηροδρομικού άξονα στο τμήμα μεταξύ οδών Παπανικολάου και Αιγαίου (το επιτρέπει κατʼ αρχήν το προβλεπόμενο εύρος του δρόμου βάσει του Νέου Σχεδίου Πόλης), έτσι ώστε να μπορεί να προσεγγίζει τον αστικό ιστό ο Προαστιακός, με ήπια διέλευση χαμηλής ταχύτητας στη μεσαία νησίδα του δρόμου, σε αυτό το τμήμα. Από την πλευρά του ο ΟΣΕ δια του Διευθύνοντος Συμβούλου του κ. Γιαννούση και του εκπροσώπου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Σαμπατακάκη, διαβεβαίωσε ότι θα λυθούν όλα τα αποστραγγιστικά προβλήματα και θα προβλεφθούν στάσεις τόσο στην οδό Παπανικολάου, όσο και στην οδό Αιγαίου (τερματικός σταθμός). 3. Ο εκπρόσωπος της Εταιρείας του Καζίνο διαβεβαίωσε τον ΟΣΕ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα βιωσιμότητας της γραμμής δεδομένου ότι επιπρόσθετα προς την υψηλή ζήτηση που παράγει το Λουτράκι, μεγάλο μέρος του 1,5 εκατ. επισκεπτών του Καζίνο κατʼ έτος, μπορεί να χρησιμοποιεί το τραίνο, καθώς το Καζίνο προτίθεται να μισθώνει θέσεις και βαγόνια του Προαστιακού. 4. Άλλοι ομιλητές (καθηγητής Θ. Βλαστός, πρώην δήμαρχος Γ. Γιωτάκης) τόνισαν ότι πρέπει το Λουτράκι να ακολουθήσει το παράδειγμα των μεγάλων ευρωπαϊκών τουριστικών θερέτρων και λουτροπόλεων, που εκτοπίζουν το ΙΧ αυτοκίνητο (πολλώ μάλλον που στο Λουτράκι υπάρχει τρομερό πρόβλημα εξεύρεσης χώρου στάθμευσης), βασίζοντας την προσπέλασή τους σε μέσα σταθερής τροχιάς και δημόσια συγκοινωνία εν γένει, και ευνοώντας τη χρήση ποδηλάτου και των πεζή μετακινήσεων με έργα ανάπλασης, που και στο Λουτράκι, εν μέρει τουλάχιστον προγραμματίζονται (πεζοδρόμηση παραλιακής). 5. Σημαντική, τέλος, ήταν η παρουσία του εκπροσώπου της Πρωτοβουλίας κατοίκων κ. Καραπατά που μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.100 υπογραφές πολιτών (κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών) για την έλευση του Προαστιακού στην πόλη. Από τους συντελεστές της εκδήλωσης ειπώθηκε ότι θα υπάρξει και συνέχεια στο θέμα αυτό, μέχρι την τελική επίτευξη του στόχου: να πάει επιτέλους ο Προαστιακός μέσα στο Λουτράκι. Για να δείτε την ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Κατοίκων Λουτρακίου για τον Προαστιακό πατήστε εδώ.    
Ο στόχος των αεροπορικών εταιρειών να μην επιβαρύνουν με ρύπους το φαινόμενο του θερμοκηπίου από το 2020 αναμένεται να έχει σημαντικό κόστος για τις ίδιες ύψους 7 δισ. δολαρίων ετησίως. Στη σημερινή συνεδρίαση της IATA, που αντιπροσωπεύει 230 εταιρείες, συμφωνήθηκε η προσέγγιση αυτού του στόχου μέσα από επενδύσεις στην τεχνολογία και στη χρήση βιολογικών καυσίμων, καθώς και μέσα από οικονομικά μέτρα όπως είναι η φορολόγηση των εκπομπών αερίων. Σύμφωνα με τις δηλώσεις μελών στο Reuters, το επιπλέον κόστος θα επωμιστούν κυρίως οι επιβάτες μιας και η συγκεκριμένη αγορά έχει πολύ κακό ιστορικό κερδοφορίας. Σημειώνεται ότι οι συνολικές απώλειες των αερογραμμών παγκοσμίως αγγίζουν φέτος τα 9 δισ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι προς το παρόν μόνο οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η Ιαπωνία και η Αυστραλία καταβάλουν προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών τους. ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Σελίδα 5 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ