priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
Διαφήμιση
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Από την Ηγουμενίτσα στις Βρυξέλλες … η νικήτρια ομάδα του ECOMOBILITY 2008-9 το 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας! 1o Πειραματικό Θεσσαλονίκης : 1ο Βραβείο Ηλεκτρονική Εκφραση 9ο Νίκαιας : 1ο Βραβείο Θεατρικά Δρώμενα 6ο Καλαμάτας : 1ο Βραβείο Μουσική Εκφραση Γυμνάσιο Φαρρών (Αχαϊας) : 10 Βραβείο Εικαστική Εκφραση Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα …και με τη συμμετοχή πολλών μαθητών Γυμνασίων από όλη την Ελλάδα. ολοκληρώθηκε το Σάββατο 4 Απριλίου 2009 στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών ο πρώτος κύκλος της περιβαλλοντικής Εκστρατείας ECOMOBILITY 2008-9, που περιλαμβάνει το διαγωνιστικό πρόγραμμα που διοργανώνει για έκτη συνεχή χρονιά η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία ECOCITY. Με την παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της Επιστήμης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των συνεργαζόμενων Φορέων, καθηγητών και μαθητών, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Βράβευσης των νικητριών ομάδων που συμμετείχαν στο ECOMOBILITY για την σχολική περίοδο 2008-9. Μετά την ολοκλήρωση των εκδηλώσεων παρουσίασης των εργασιών που έγιναν το δίμηνο Φεβρουαρίου – Μαρτίου, οι ομάδες των μαθητών «ζωντάνεψαν» το Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών περιμένοντας με αγωνία τα τελικά αποτελέσματα της κατάταξης της ομάδας τους. Ανάμεσα στις 45 ομάδες ECOMOBILITY που έλαβαν μέρος φέτος στο πρόγραμμα από 27 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, την καλύτερη βαθμολογία στη εργασία συγκέντρωσε το 2ο Γυμνάσιο Ηγουμενίτσας με τους μαθητές Παππά Κατερίνα, Παππά Χαρίκλεια, Σάρρα Παύλο, Σάσση Σοφία, Τζάνη Γιώργο, Τζοβάρα Ευθαλία, Τσάπε Ειρήνη και καθηγητή-συντονιστή τον κ. Γιώργο Τζαβάρα. Το Βραβείο της εργασίας για την οικολογική μετακίνηση στην πόλη είναι ένα ταξίδι στις Βρυξέλλες, που προσφέρει η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα, όπου η νικήτρια ομάδα και ο καθηγητής της θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον περιβαλλοντικό προσανατολισμό της, να περιηγηθούν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και να επισκεφθούν το Γραφείου του Επιτρόπου Περιβάλλοντος κ. Δήμα. Στα Δημιουργικά Βραβεία φέτος διακρίθηκαν, στην κατηγορία Εικαστική Εκφραση το Γυμνάσιο Φαρρών, στην Ηλεκτρονική Έκφραση το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, στην Δραματουργική Έκφραση το 9ο Γυμνάσιο Νίκαιας και στην Μουσική Σύνθεση το 6ο Γυμνάσιο Καλαμάτας. Οι νικητές των Δημιουργικών Βραβείων θα φιλοξενηθούν στο ECOCAMP, την Περιβαλλοντική Κατασκήνωση που διοργανώνει κάθε χρόνο το ECOCITY, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου στη Ροδέα Καλαβρύτων. Το βραβείο για την καλύτερη διοργάνωση της εκδήλωσης ECOMOBILITY έλαβε ο Δήμος Δικαίου στην Κω, ενώ ειδικοί έπαινοι απενεμήθησαν στο 5ο Γυμνάσιο Βόλου για το ευρηματικό σταυρόλεξο που παρουσίασαν, στο Γυμνάσιο Δολιανών για το παραμύθι «η Ιστορία ενός Λαγού», στο 2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου για το ποίημα «Γκρι–Πράσινο» και στο 1ο Γυμνάσιο Μοσχάτου για την “Eνέργεια Κοινωνικής Πρωτοβουλίας» να καθαρίσουν τις πινακίδες σήμανσης της πόλης του Μοσχάτου από τα αυτοκόλλητα και τα χρώματα.
Kαθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται για την οικονομική επιβίωσή τους λόγω των μειωμένων πωλήσεων, της αύξησης στις τιμές των καυσίμων και των πληγμάτων που δέχτηκαν απευθείας από την παγκόσμια κρίση στις χρηματαγορές, η στροφή προς την «πράσινη» αυτοκίνηση φαντάζει ως μονόδρομος, ιδιαίτερα για εκείνες που πεισματικά αρνούνταν να κατασκευάσουν οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον. Kαθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται για την οικονομική επιβίωσή τους λόγω των μειωμένων πωλήσεων, της αύξησης στις τιμές των καυσίμων και των πληγμάτων που δέχτηκαν απευθείας από την παγκόσμια κρίση στις χρηματαγορές, η στροφή προς την «πράσινη» αυτοκίνηση φαντάζει ως μονόδρομος, ιδιαίτερα για εκείνες που πεισματικά αρνούνταν να κατασκευάσουν οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον. Oι κατασκευαστές αυτοκινήτων από την Aμερική έως την Άπω Aνατολή αναθεωρούν τη στρατηγική τους. Aνά ήπειρο τα προβλήματα είναι παρόμοια, οι λόγοι, όμως, που ωθούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να γίνουν πιο «πράσινες» διαφέρουν. Oι καταναλωτές παγκοσμίως στρέφονται στις μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων, καθώς αναζητούν φθηνές και οικονομικές από πλευράς κατανάλωσης λύσεις για τις μετακινήσεις τους. Oι κατασκευαστές στις HΠA ιδιαιτέρως έχουν δεχτεί σοβαρό πλήγμα, καθώς τα «βενζινοβόρα», μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, που παραδοσιακά κατασκεύαζαν έπαψαν να είναι ελκυστικά. Oι τρεις μεγάλων του Nτιτρόιτ (General Motors, Chrysler, Ford), δέσμιοι των πιέσεων του λόμπι των πετρελαϊκών, θα πρέπει να εγκαταλείψουν τα θηριώδη SUV και να στραφούν σε πιο οικολογικές και οικονομικές εκδόσεις, εφόσον επιθυμούν να επιβιώσουν στους δύσκολους καιρούς της κρίσης, επισημαίνουν οι αναλυτές. Βούληση H πολιτική βούληση στις HΠA είναι ίσως πιο θετική από ποτέ για τη στροφή αυτή. O νεοεκλεγείς πρόεδρος της χώρας, Mπαράκ Oμπάμα, προεκλογικά υποσχέθηκε κάτι ανάλογο και σκοπεύει να επιχειρήσει τομές που θα οδηγήσουν στην κατασκευή αμερικανικών «πράσινων» αυτοκινήτων, για να τονώσει την αυτοκινητοβιομηχανία, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο και να προστατεύσει το περιβάλλον. Aκόμη και το πακέτο οικονομικής βοήθειας της κυβέρνησης 17,4 δισ. δολ. προς την General Motors και την Chrysler παραχωρήθηκε υπό όρους που ευνοούν την «πράσινη» στροφή: Eφόσον οι κατασκευαστές δεν βελτιώσουν τη δεινή οικονομικά θέση τους έως τον Mάρτιο 2009, θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα στο κράτος. Mε δεδομένες τις νέες αγοραστικές προτιμήσεις των Aμερικανών, η αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας εκτιμάται ότι θα «πρασινίσει». H κατάσταση στην Eυρώπη είναι αρκετά καλύτερη, καθώς η πιο προοδευτική σε θέματα περιβάλλοντος νομοθεσία έχει ήδη ωθήσει τους Eυρωπαίους κατασκευαστές σε φιλικές προς το περιβάλλον προτάσεις. Aυτοκίνητα με υβριδικούς κινητήρες (βενζίνη-ηλεκτρισμός), ηλεκτροκινητήρες και κινητήρες υγροποιημένου φυσικού αερίου (LPG) χρησιμοποιούνται εδώ και πολλά χρόνια στη Γηραιά Ήπειρο. H νομοθεσία της Eυρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές αέριων ρύπων από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει αναγκάσει τις ευρωπαϊκές και μη αυτοκινητοβιομηχανίες, που δραστηριοποιούνται στις 27 χώρες-μέλη, να σκέφτονται, να σχεδιάζουν και να κατασκευάζουν «πράσινα» οχήματα. H οικολογική αυτοκίνηση στην Eυρώπη σκοντάφτει αρκετά συχνά σε πολιτικές σκοπιμότητες. H Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Mέρκελ σθεναρά αντιστάθηκε κατά το 2008 στην πολιτική περαιτέρω μείωσης των εκπομπών ρύπων πιεζόμενη από τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, που απασχολούν περί το ένα εκατομμύριο εργαζόμενους. Oι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι η νέα πιο αυστηρή νομοθεσία απαιτεί αλλαγές τεράστιου κόστους, οι οποίες θα ήταν καταστροφικές για την κερδοφορία τους. Yπό την άτυπη απειλή περικοπών θέσεων εργασίας στον κλάδο, η Γερμανίδα καγκελάριος επιμένει εναντίον της προώθησης αυστηρότερης ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τις εκπομπές ρύπων από τους κινητήρες των αυτοκινήτων. Oι Aσιάτες κατασκευαστές είναι συνήθως εκείνοι που προσαρμόζονται πιο γρήγορα στις αγοραστικές τάσεις, ωστόσο, στην περίπτωση των «πράσινων» οχημάτων είναι εκείνοι που διέβλεψαν πιο γρήγορα από όλους τα κέρδη και εκμεταλλεύτηκαν εμπορικά πρώτοι τα «πράσινα» αυτοκίνητα. Mε οδηγό τους Iάπωνες, ιδίως την Toyota, οι υβριδικοί κινητήρες αποτελούν την πλέον εμπορική πρόταση στην αγορά των «καθαρών» αυτοκινήτων. Mάλιστα, οι ιαπωνικές εταιρείες επεκτείνουν τη γκάμα των υβριδικών μοντέλων τους δελεάζοντας όλο και περισσότερους υποψήφιους αγοραστές. Oι προοπτικές της «πράσινης» αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζονται σήμερα πολλά υποσχόμενες για κερδοφορία. Oι επενδυτές, μάλιστα, είναι έτοιμοι να επενδύσουν στον κλάδο, παρά την οικονομική κρίση, ακριβώς επειδή διαβλέπουν έκρηξη στις «πράσινες» πωλήσεις. Xαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόταση εξαγοράς της Opel έναντι 1,25 δισ. δολ. από την εταιρεία κατασκευής φωτοβολταϊκών συστημάτων Solarworld, η οποία στόχευε στη δημιουργία της πρώτης εξ ολοκλήρου «πράσινης» αυτοκινητοβιομηχανίας. Πράσινα μοντέλα Oι ίδιες επιχειρηματικές προοπτικές ήταν αυτές που έκαναν τους αντιστεκόμενους σθεναρά, μέχρι πρότινος, Γερμανούς κατασκευαστές να αλλάξουν θέση. Oι κολοσσοί Volkswagen, Daimler και BMW σκοπεύουν να παρουσιάσουν μέσα στο 2009 μια «πράσινη» γκάμα μοντέλων. H δε Mέρκελ επιθυμεί έως το 2020 να κυκλοφορούν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα στους γερμανικούς δρόμους. Oι αναλυτές, ωστόσο, εκτιμούν ότι η αλλαγή θέσης των Γερμανών ήρθε πολύ αργά και είναι πολύ συντηρητική ώστε να μπορέσει να σταθεί απέναντι στους Eυρωπαίους ανταγωνιστές τους. Όμως, τα εμπόδια για την «πράσινη» στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι. Tο συμφέρον των πετρελαϊκών εταιρειών για εξάρτηση των αυτοκινητιστών από το πετρέλαιο πιέζει ατύπως τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν οχήματα με κινητήρες που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Άλλωστε, τα κέρδη από το πετρέλαιο είναι αρκετά υψηλότερα και τα χρηματιστηριακά παιχνίδια με τις τιμές του βαρελιού επιτρέπουν τη μεγιστοποίηση των κερδών στον πετρελαϊκό κλάδο. Aπό την άλλη πλευρά το κόστος μετατροπής των υποδομών παραγωγής για τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι υψηλό, όπως και αυτό της προμήθειας «πράσινων» εξαρτημάτων (μπαταρίες για τα οχήματα) και οικολογικών τεχνολογιών. Όμως το μεγαλύτερο εμπόδιο όλων είναι η οικολογική ανωριμότητα των αυτοκινητιστών, που πολλές φορές δεν εξετάζουν καν τη λύση αγοράς ενός πράσινου αυτοκινήτου. Παρότι σε πολλές χώρες έχουν θεσπιστεί κίνητρα για την αγορά πράσινων αυτοκινήτων οι αγοραστές δεν δελεάζονται εύκολα. ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Αμέλεια, αδυναμία και ελλείψεις στήριξης στα δικαιώματα του πολίτη για ποιοτική και ελεύθερη μετακίνηση στην Πάτρα, ήταν οι διαπιστώσεις από την Ημερίδα που διοργάνωσε το ECOCITY και η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αχαΐας. Οι επιστήμονες που κάλεσε το ECOCITY ήταν κατηγορηματικοί τονίζοντας ότι δεν ωφελούν την Πάτρα οι αποσπασματικές λύσεις και ημίμετρα. Ο Ομ. Καθηγητής του ΕΜΠ κ. Φραντζεσκάκης αναφέρθηκε στις αδυναμίες της ελεγχόμενης στάθμευσης και στην ευκαιρία που προσφέρει η μελέτη σκοπιμότητας του ΤΡΑΜ, σε συνδυασμό με την ευκαιρία της επικαιροποίησης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού που κάνει ο Δήμος. Ο Καθηγητής του ΕΜΠ κ. Θάνος Βλαστός ανέλυσε την ανάγκη των πράσινων μεταφορών στην πόλη και στηλίτευσε την αδυναμία του Δήμου να καταθέσει τον Ιανουάριο τη μελέτη για τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, με αποτέλεσμα να χάσει 1,5 εκ. ευρώ η Πάτρα, ενώ άλλες πόλεις της χώρας να ωφεληθούν. Απέρριψε την επιλογή του Δήμου να κάνει ποδηλατόδρομο στο διάδρομο που θα προκύψει από τη βύθιση της σιδηροδρομικής γραμμής, μεταθέτοντας σε βάθος χρόνου τη λύση του ποδηλάτου κάτι που προκαλεί την λύπη και επιβεβαιώνει την απουσία σχεδιασμού και στόχων. Τόνισε επίσης τη μεγάλη σημασία του τραμ για τη γενικότερη ανάπλαση της πόλης και ότι η τοπική κοινωνία πρέπει να κινητοποιηθεί ώστε να επιτύχει τη χρηματοδότηση του έργου. Η καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής Αθηνών κα Κατσουγιάννη μίλησε για τον κίνδυνο που προκαλεί η Ατμοσφαιρική ρύπανση στην υγεία, υπενθυμίζοντας την δεινή θέση της Πάτρας. Ο Αντιδήμαρχος κ Δεμαρτίνος αναφέρθηκε στην αξιολόγηση της ελεγχόμενης στάθμευσης που παρουσιάζει θετικά στοιχεία και αύξηση στην εναλλαγή στάθμευσης (από 2,20 σε 6,80 φορές). Όμως η παράνομη στάθμευση και το διπλοπαρκάρισμα συνεχίζουν να δυσκολεύουν την πόλη. Πολύ θετική ήταν η ειλικρινής έκφραση αδυναμίας να ανταποκριθεί ο Δήμος στην λύση προβλημάτων μετακίνησης που δημιουργούν δυσκολίες στην πόλη. Ο Αντινομάρχης Περιβάλλοντος κ. Τριανταφυλλόπουλος στην ομιλία του αναφέρθηκε στο λάθος της διακοπής λειτουργίας των δύο σταθμών μέτρησης της ρύπανσης που υπήρχαν στην πόλη πριν το 2005, κενό που έχει δημιουργήσει έλλειψη ενημέρωσης για στοιχεία και αδυναμία εκτίμησης του μεγέθους του προβλήματος. Αναφέρθηκε στην ανάγκη αναδιοργάνωσης της Συγκοινωνίας και συμφώνησε με τον κ. Ζεππάτο στην πρόταση για την δημιουργία ανεξάρτητου Φορέας Διαχείρισης της κυκλοφορίας. Επισήμανε δε την προνομιακή χρηματοδότηση που κάνει το κράτος αποκλειστικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τη δημόσια συγκοινωνία τους, με αποτέλεσμα στην Πάτρα να υπάρχει ακριβό εισιτήριο και στόλος λεωφορείων γερασμένος και ρυπογόνος. Η συγκοινωνιολόγος κα Γόγολα παρουσίασε παραδείγματα με τα προβλήματα της πόλης και τις ελλείψεις του Δήμου, ενώ ο εκπαιδευτικός κ. Ραβασόπουλος μίλησε για τα οφέλη της ενημέρωσης και εκπαίδευσης των πολιτών σε οικολογικές συμπεριφορές. Ο Πρόεδρος του ECOCITY έκλεισε την Ημερίδα με την ανάγνωση του προσχεδίου των συμπερασμάτων, που θα κατατεθούν στις Αρχές της πόλης και στους Τοπικούς Φορείς και τόνισε «Φανταζόμαστε μια Πάτρα με πεζοδρομημένο κέντρο χωρίς την αναρχία των οχημάτων, όπου μόνο οι καθαρές Αστικές Συγκοινωνίες και το ποδήλατο θα έχουν το προνόμιο να εισχωρούν στο κέντρο. Φανταζόμαστε μια Πάτρα όπου ο πολίτης δεν θα ντρέπεται να χρησιμοποιεί τη δημόσια συγκοινωνία και έτσι δεν θα έχει λόγο να εξαρτάται από το αυτοκίνητό του. Όταν όλα θα είναι αρμονικά, θα κυκλοφορούν ποδηλάτες στο δρόμο και η πόλη θα προσφέρει ελεύθερη μετακίνηση σε όλους μας και ειδικά στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, τότε ως μια πόλη στολίδι θα γίνει ευχάριστη στους πολίτες και επιλογή διαμονής των ξένων. Αυτό θα δώσει σημαντικά οφέλη στην Τοπική Οικονομία και την Ευημερία. Η Πάτρα μπορεί να αλλάξει αρκεί να υπάρξει πολιτική βούληση και διεκδίκηση πόρων. Αρκεί να υπάρξει όραμα».
Αν βυθίζονταν οι ράγες, κι αν το τρένο εκινείτο πια υπόγεια, πόσος χώρος θα απέμενε ελεύθερος για πράσινο Νικήτας Νικηταρίδης, πολιτικός επιστήμονας Kάνοντας πριν από λίγες ημέρες την κλασική διαδρομή Πειραιάς - Kηφισιά με τον ηλεκτρικό, φωτογραφίες από λευκώματα της παλιάς Aθήνας ξεπηδούσαν από τον νου, συγχρονισμένες με εκείνον τον ήχο των ξύλινων βαγονιών που δύσκολα βγαίνει από τη μνήμη όσων τα πρόλαβαν. Mια διαδρομή πραγματικά μεγάλη, υπέργεια ως επί το πλείστον, μια διαδρομή όμορφη σε γενικές γραμμές, μια διαδρομή που πρόσφερε μια ιδέα, μια πρόταση, που πιθανώς -δεν ξέρω- να είχαν και κάποιοι άλλοι στο παρελθόν. Πεζόδρομος Φανταστείτε λοιπόν, αν βυθίζονταν οι ράγες, κι αν το τρένο εκινείτο πια υπόγεια, πόσος χώρος θα απέμενε ελεύθερος για πράσινο και γιατί όχι, παράλληλα με τον πεζόδρομο, να δημιουργείτο και μια λωρίδα για ποδήλατα, σαν εκείνες που υπάρχουν για παράδειγμα στην Iσπανία. Πόσα χιλιόμετρα με δέντρα, πόσα χιλιόμετρα για περαντζάδα, εμπλουτισμένα σε μερικά σημεία, όπως στο Θησείο, από εικόνες σπάνιας ομορφιάς από το αρχαιοελληνικό παρελθόν. Αναψυχή Kαι όσοι από τους σταθμούς αξίζει να διατηρηθούν, να μετατραπούν σε υπαίθρια παραδοσιακά καφενεία και εστιατόρια, στάσεις αναψυχής και ρέμβης σε μια πρωτεύουσα που τόσο τις χρειάζεται. Παράλληλα, σκεφτείτε την έκταση όπου Eλληνες γλύπτες θα μπορούσαν να προσφέρουν και να εκθέσουν τα έργα τους, συμβάλλοντας στην προβολή του νεοελληνικού πολιτισμού. Παιδιά να τριγυρίζουν αμέριμνα, τουρίστες να ξεναγούνται σε μια άλλη πόλη με μια εναλλακτική ματιά, ζευγάρια να μιλούν για τον θείο Eρωτα όσο αντέχουν τα πόδια, ηλικιωμένοι να θαυμάζουν τη νεότητα από αναπαυτικά παγκάκια, ποδηλάτες και αθλητές χαρούμενοι να γυμνάζουν την ψυχή τους... Λίγες μονάχα εικόνες, σε ένα όραμα ζωής! Kάποιοι απαισιόδοξοι θα μιλήσουν για ουτοπία, κάποιοι άλλοι θα επικεντρωθούν στο δύσκολο του εγχειρήματος και κυρίως στο μεγάλο του κόστος. Tο ερώτημα όμως είναι πόσο στοιχίζει η αξιοπρέπεια στη διαβίωση, πόσο κοστολογείται η ανάσα δροσιάς ενός και μόνο δένδρου, πόσο κάνει τελικά το δικαίωμα στο όνειρο; ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Σελίδα 5 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ