priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα πρόβλημα με πολλές επιπτώσεις, τόσο στην ποιότητα ζωής των κατοίκων της Αθήνας όσο και στο περιβάλλον. Το «αντίδοτο» στα μποτιλιαρίσματα, τον εκνευρισμό των μετακινούμενων και στη μόλυνση του περιβάλλοντος είναι η αξιοποίηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Η Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), τα Ηλεκτροκίνητα Λεωφορεία Περιοχής Αθηνών Πειραιώς (Η.Λ.Π.Α.Π.), μαζί με τους Ηλεκτρικούς Σιδηροδρόμους Αθηνών Πειραιώς, (Η.Σ.Α.Π), την Αττικό Μετρό Εταιρεία λειτουργίας, την ΤΡΑΜ Α.Ε. και την ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Α.Ε. αποτελούν τους φορείς που διαχειρίζονται το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας υπό την εποπτεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και συμβάλλουν στην προστασία του αστικού περιβάλλοντος, αφού η λειτουργία τους μειώνει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων και προσφέρει άνετη και ασφαλή μετακίνηση/ ΤΡΑΜ Α.Ε. Το τραμ θεωρείται παγκοσμίως ως το πλέον φιλικό προς το περιβάλλον μέσο αστικών συγκοινωνιών, αφού δεν εκπέμπει ατμοσφαιρικούς ρύπους σε τοπικό επίπεδο και δεν επιβαρύνει την ποιότητα του αέρα της πόλης. Βεβαίως, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας έχει επίσης επιπτώσεις στο περιβάλλον, αλλά οι επιπτώσεις αυτές σε γενικό ή τοπικό επίπεδο σε σύγκριση με τη χρήση των αυτοκινήτων είναι υποπολλαπλάσιες. Τόσο ο σχεδιασμός όσο και η κατασκευή του τροχιοδρόμου του αθηναϊκού τραμ έγιναν με τέτοιες προδιαγραφές, ώστε να επιτευχθούν τα ελάχιστα δυνατά επίπεδα ηχητικής ρύπανσης από τη λειτουργία του. Η εταιρεία έχει εγκαταστήσει και λειτουργεί σταθμούς μετρήσεων δονήσεων και θορύβου κατά μήκος του δικτύου της, οι οποίοι εποπτεύονται από την Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το τραμ αποτελεί το μοναδικό μέσο αστικής συγκοινωνίας στην πόλη, που από την αρχή της λειτουργίας του επιτρέπει τη μεταφορά ποδηλάτων στα οχήματά του. Η εταιρεία λειτουργεί στο αμαξοστάσιό της εγκατάσταση ανακύκλωσης του χρησιμοποιημένου νερού που προκύπτει από το πλύσιμο των οχημάτων, επιτυγχάνοντας έτσι μείωση κατά 70% της κατανάλωσης νερού που απαιτείται για τη συγκεκριμένη λειτουργία. Εφαρμόζει πολιτική προοδευτικής μείωσης της ειδικής κατανάλωσης ενέργειας και διερευνά τη δυνατότητα και την οικονομική ωφέλεια από τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Χρησιμοποιεί οθόνες υπολογιστών και λαμπτήρες χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, έχει εκδώσει οδηγίες και συμβουλές για τον περιορισμό της κατανάλωσης ενέργειας από το ανθρώπινο δυναμικό της και έχει προνοήσει για εγκατάσταση καυστήρων θέρμανσης με φυσικό αέριο αντί πετρέλαιο. Τέλος, η ΤΡΑΜ Α.Ε. έχει φυτέψει και συντηρεί 2.044 δέντρα, 94.035 θάμνους και 46.687 τ.μ. γρασιδιού κατά μήκος του δικτύου της συμβάλλοντας στη βελτίωση του μικροκλίματος των περιοχών από τις οποίες διέρχεται το τραμ. Η ΤΡΑΜ Α.Ε. απέσπασε το μεγάλο βραβείο «Περιβαλλοντικού Εργου» στη διοργάνωση των εγνωσμένου κύρους Βραβείων Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας «Οικόπολις 2006» που υλοποιεί ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός οικολογικού χαρακτήρα «Εcocity». ΕΘΕΛ Σκοπός της ΕΘΕΛ Α.Ε. είναι η εκτέλεση και εκμετάλλευση του συγκοινωνιακού έργου με θερμικά λεωφορεία, στην περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Το συγκοινωνιακό δίκτυο της ΕΘΕΛ αποτελείται από 310 λεωφορειακές γραμμές. Καθημερινά εκτελούνται 16.000 δρομολόγια, τα οποία αποτελούν το 98,6 των προγραμματισμένων δρομολογίων. Ο συνολικός αριθμός των επιβατών κατά το έτος 2004 ανήλθε σε 394 εκατομμύρια. Ο συνολικός αριθμός χιλιομέτρων που κάλυψαν τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ το 2004 ξεπέρασε τα 110 εκατομμύρια. Σήμερα το 100% των λεωφορείων του στόλου της ΕΘΕΛ είναι κλιματιζόμενα. Στις 16 Φεβρουαρίου 2004 υπέγραψε δύο συμβάσεις προμήθειας 404 αστικών λεωφορείων με την εταιρεία IRISBUS FRANCE S και σήμερα χρησιμοποιεί 283 τυπικά αστικά λεωφορεία με κινητήρα DIESEL τύπου IRISBUS Γαλλίας, και προμήθειας 121 τυπικά αστικών λεωφορείων με κινητήρα φυσικού αερίου τύπου IRISBUS Γαλλίας. ΜΕΤΡΟ Με τις δύο γραμμές του ΜΕΤΡΟ μετακινούνται περίπου 650.000 επιβάτες ημερησίως. Από μετρήσεις και υπολογισμούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ μείωσε κατά 70.000 τα Ι.Χ. αυτοκίνητα που εισέρχονται στο κέντρο της πόλης ή ισοδύναμα μείωσε την κίνηση με Ι.Χ. κατά 335.000 οχηματοχιλιόμετρα ημερησίως. Λόγω του ΜΕΤΡΟ, οι ρύποι από τα οχήματα μειώθηκαν 8% κατά μέσον όρο. Παράλληλα, η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ συνδυάστηκε με αναδιάρθρωση και των άλλων Δημόσιων Μέσων Μεταφοράς με μείωση τερματικών σταθμών Λεωφορείων στο κέντρο της πόλης, λόγω δημιουργίας νέων αφετηριών λεωφορείων κοντά σε περιφερειακούς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ. Η λειτουργία, συνεπώς, του ΜΕΤΡΟ μείωσε σημαντικά εκτός από τα Ι.Χ. και την κίνηση των λεωφορείων στο κέντρο της Αθήνας. Η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ οδήγησε σε ενίσχυση της χρήσης και των ΗΣΑΠ σε ποσοστό 14% περίπου, περιορίζοντας επιπρόσθετο ποσοστό μετακινήσεων με Ι.Χ. αυτοκίνητα. Συνεπώς σημαντική είναι η επίδραση του ΜΕΤΡΟ στη βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών, στη μείωση των μετακινήσεων με Ι.Χ. και στην κυκλοφοριακή ανακούφιση κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στο Λεκανοπέδιο. Από μετρήσεις που έγιναν κατά την περίοδο 30-01-2000 έως 29-01-2001 (με ΜΕΤΡΟ), καθώς και προγενέστερα κατά την περίοδο 30-01-1999 έως 29-01-2000 (χωρίς ΜΕΤΡΟ) αποδεικνύεται ότι υπάρχει σημαντική μείωση των ρύπων στην περίοδο μετά την έναρξη λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ. Κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων του ΜΕΤΡΟ, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ σχεδίασε, μελέτησε και υλοποίησε ιδιαίτερα σημαντικές παρεμβάσεις ανάπλασης και διαμόρφωσης πολλών σημείων στον Δήμο της Αθήνας, αλλά και σε άλλους δήμους κατά μήκος της διαδρομής των γραμμών του ΜΕΤΡΟ, προσφέροντας ένα νέο καλαίσθητο περιβάλλον γύρω από τους Σταθμούς, αλλά και σε παρακείμενα σημεία των Σταθμών του ΜΕΤΡΟ. ΗΛΠΑΠΤα ΗΛΠΑΠ διαθέτουν και λειτουργούν στόλο 315 τρόλεϊ μήκους 12 μέτρων και 51 αρθρωτών τρόλεϊ μήκους 18 μέτρων. Καλύπτουν συνολικό δίκτυο 349 χιλιομέτρων με 22 γραμμές στην περιοχή Αθηνών-Πειραιώς. Ο ημερήσιος αριθμός δρομολογίων είναι 1.943 (μέσος όρος α εξαμήνου 2005). Διανύουν ετησίως 12 εκατομμύρια χιλιόμετρα, προσφέροντας 100 εκατομμύρια θέσεις επιβατών και κατά το έτος 2004 μετέφεραν 77 εκατομμύρια επιβάτες. Η μέση ταχύτητα των τρόλεϊ στις λεωφορειολωρίδες υπερβαίνει τα 20 χλμ./ώρα. Το σύνολο του στόλου των ΗΛΠΑΠ είναι εφοδιασμένο με σύστημα κλιματισμού ψύξης, ενώ 142 τρόλεϊ είναι εφοδιασμένα και με σύστημα κλιματισμού ψύξης - θέρμανσης. Ολα τα τρόλεϊ είναι αυτοκινούμενα (με ντιζελοκινητήρες, όπως επίσης και με ηλεκτροκινητήρες) για συνέχεια της κυκλοφορίας τους σε περίπτωση διακοπών ρεύματος ή φυσικών εμποδίων. 91 τρόλεϊ είναι εφοδιασμένα με ειδικές ράμπες για άτομα με αναπηρίες. 190 οχήματα είναι ενταγμένα σε σύστημα τηλεματικής, καθώς και 10 από τις 22 γραμμές τρόλεϊ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, ένα νέο μεταφορικό μέσο σταθερής τροχιάς, έχει ήδη αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής γύρω από το λεκανοπέδιο και αναμένεται να δώσει αναπτυξιακή ώθηση σε πολλές περιοχές. Προσφέρει και εγγυάται στον επιβάτη ασφάλεια, άνεση, ταχύτητα, ακρίβεια δρομολογίων και σύντομο χρόνο μεταφοράς, ανεξάρτητο από την κυκλοφοριακή κίνηση. Η έναρξη λειτουργίας του Προαστιακού συνέπεσε με τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας και η πρώτη γραμμή που δόθηκε στην κυκλοφορία εξυπηρέτησε τις μετακινήσεις από και προς το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίστηκε η γρήγορη, άνετη και ασφαλής σύνδεση του κέντρου της Αθήνας με το Αεροδρόμιο, αλλά και η δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών σε κομβικά σημεία της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας. Η διαδρομή Σταθμός Αθηνών (Σταθμός Λαρίσης) - Αεροδρόμιο διαρκεί 38 λεπτά και περιλαμβάνει τους εξής ενδιάμεσους σταθμούς: Ηράκλειο, Νερατζιώτισσα / ΟΑΚΑ (ανταπόκριση με ΗΣΑΠ), Κηφισίας, Πλακεντίας (ανταπόκριση με Μετρό), Παλλήνη, Παιανία-Κάντζα, Κορωπί. Στις 27 Σεπτεμβρίου 2005 η «Προαστιακός Α.Ε.» ανακοίνωσε την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της Γραμμής Αθήνα - Κόρινθος, υλοποιώντας την κεντρική πολιτική επιλογή του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην περιφέρεια. Στην πλήρη ανάπτυξη του δικτύου ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος θα καλύπτει μήκος 281 χιλιομέτρων με κατεύθυνση τη Θήβα - Χαλκίδα, την Κόρινθο - Κιάτο, το Λαύριο, τη Ραφήνα και σε πρώτη φάση υπολογίζεται να εξυπηρετεί 45.000 - 50.000 επιβάτες την ημέρα. Φ/Β συστήματα Solar Cells HellasΟ Ομιλος εταιρειών Solar Cells Hellas πρωτοπορεί στο τομέα των Φ/Β συστημάτων έχοντας ως κύριο σκοπό την παροχή επαγγελματικών λύσεων στην υλοποίηση συστημάτων από ΑΠΕ, που περιλαμβάνουν τη βιομηχανική παραγωγή Φ/Β στοιχείων, τις τεχνοοικονομικές υπηρεσίες ενεργειακών έργων και τη λειτουργία Φ/Β πάρκων. Την περίοδο αυτή ο Ομιλος υλοποιεί επένδυση συνολικού ύψους 100.000.000 ευρώ για τη δημιουργία καθετοποιημένης μονάδας παραγωγής Φ/Β κρυσταλλικού πυριτίου με τελική ετήσια δυναμικότητα 60MW. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις σε ιδιόκτητη έκταση 37.000 τ.μ. στη ΒΙΠΕ Πατρών έχουν ολοκληρωθεί και η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το τέλος του 2007. Η μέγιστη δυναμικότητα θα επιτευχθεί στα μέσα του 2008, ενώ θα δημιουργηθούν 230 νέες θέσεις εργασίας. Ο Ομιλος της Solar Cells Hellas είναι μέλος της ΕΡΙΑ και του ΣΕΦ, έχει λάβει μέρος σε σειρά εκθέσεων και συνεδρίων (2nd PV MED 2007, 22nd PVSEC 2007, 2η Διεθνής Εκθεση Ενέργειας 2007, 12ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας ΙΕΝΕ 2007, 1η Πανελλήνια Εκθεση Energon 2007, 1o Forum EcoFinance 2007), ενώ συμμετέχει στη Οργανωτική Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας για τα Φ/Β. Ο Ομιλος στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Τμήματος Ερευνας και Τεχνολογίας μέσω συνεργασιών με κορυφαία ερευνητικά ιδρύματα (ΚΑΠΕ, ΓΓΕΤ, Παν/μιο Πατρών, Hahn Meitner Berlin Institute), με συμμετοχή σε Ερευνητικά Προγράμματα της ΕΕ και με χρηματοδότηση διδακτορικών προγραμμάτων (ΕΜΠ). Ο Ομιλος Solar Cells Hellas βρίσκεται επίσης σε στάδιο αναμονής για την κατασκευή και λειτουργία Φ/Β πάρκων συνολικής ισχύος 50 MW. Πρόσφατα, προχώρησε σε εξαγορά της Energy Solution, που διαθέτει μονάδα συναρμολόγησης Φ/Β πλαισίων 10 MW κρυσταλλικού πυριτίου στη Βουλγαρία. Ο Ομιλος, τέλος, έχει ήδη μελετήσει και υλοποιήσει επένδυση στον χώρο της νέας γενιάς Φ/Β στοιχείων Λεπτών Μεμβρανών με την κατασκευή παραγωγικής μονάδας 60 MW τεχνολογίας μc-Si. Στόχος του Ομίλου Solar Cells Hellas είναι η παροχή υψηλού επιπέδου επαγγελματικών υπηρεσιών και προϊόντων που πληρούν τα διεθνή standards, επιβεβαιώνοντας την κυρίαρχη θέση του στον τομέα των Φ/Β συστημάτων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.ΕΘΝΟΣ
Η Toyota θα ξεκινήσει τις πωλήσεις υβριδικών οχημάτων με μπαταρίες ιόντων λιθίου που φορτίζονται από δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού (Plug-in Hybrids) μέχρι το 2010 Η TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) ανακοίνωσε στις 13 Ιανουαρίου, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής 2008, ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις υβριδικών οχημάτων εφοδιασμένων με μπαταρίες ιόντων λιθίου που φορτίζονται από το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού, σε πελάτες fleet στις ΗΠΑ και σε άλλες περιοχές μέχρι το 2010. Για το σκοπό αυτό, η TMC και το Matsushita Group εξετάζουν τώρα τη δυνατότητα μαζικής παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου στο Εργοστάσιο Omori (κεντρική Ιαπωνία) της κοινοπραξίας τους, Panasonic EV Energy Co., Ltd. Η ανακοίνωση αποτελεί το επόμενο βήμα στη διάδοση των plug-in υβριδικών οχημάτων, μετά την έναρξη - το 2007 - των δοκιμών σε δημόσιους δρόμους για τα plug-in υβριδικά οχήματα της Toyota με μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου, σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Στην Αμερική, τέτοιες δοκιμές ξεκίνησαν το Νοέμβριο με τη συμβολή των Πανεπιστημίων της Καλιφόρνια (Berkeley) και (Irvine), στο πλαίσιο του Προγράμματος Κινήτρων Εναλλακτικών Καυσίμων της Πολιτείας της Καλιφόρνια (Alternative Fuel Incentive Program). Η TMC θα συνεχίσει να συμμετέχει στην εξέλιξη διαφόρων προηγμένων τεχνολογιών με στόχο την υλοποίηση ενός κόσμου βιώσιμης κινητικότητας (mobility) στον οποίο άνθρωπος και περιβάλλον θα μπορούν να συνυπάρχουν και πιστεύει ότι είναι σημαντική η μεγαλύτερη διαθεσιμότητα τέτοιων τεχνολογιών στην αγορά. Εκτός από τα plug-in υβριδικά οχήματα, η TMC συμμετέχει ενεργά στην εξέλιξη υβριδικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, οχημάτων ευέλικτων καυσίμων, κινητήρων diesel και άλλων, ενώ στο άμεσο μέλλον, στοχεύει να εφοδιάσει με ένα νέο, καθαρό πετρελαιοκινητήρα V8 τα μεγάλα pickup "Tundra" και SUV "Sequoia", που πωλούνται στη Β. Αμερική.
50 ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ KYΠΡΟ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΚΑΙ 32 ΠΟΛΕΙΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Μια υπέροχη συστράτευση επιστημονικών ιδρυμάτων, οργανισμών και φορέων, με τον συντονισμό του ECOCITY, οδήγησε στην αφετηρία την εκστρατεία «ECOMOBILITY, Οικολογική Μετακίνηση». Μία σημαντική ενέργεια ευαισθητοποίησης των εφήβων που εμπλουτίζει την περιβαλλοντική αντίληψη των νέων μας και αναδεικνύει τα προβλήματα που δημιουργούν τα Μέσα Μετακίνησης στις πόλεις. Με το σύνθημα «Οι Μαθητές ερευνούν, οι Πόλεις ενημερώνονται, η Κοινωνία ευαισθητοποιείται» και με την πεταλούδα για έμβλημα, ομάδες μαθητών από είκοσι πέντε πόλεις της Ελλάδος και έξι πόλεις της Κύπρου θα μελετήσουν τις υπάρχουσες συνθήκες και θα προτείνουν τρόπους για τη σωστή χρήση των Μέσων Μεταφοράς στην πόλη τους με σκοπό τη μείωση εκπομπών που ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα και επηρεάζουν την υγεία. Η έναρξη του προγράμματος, το οποίο έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, ανακοινώθηκε στη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 στην Αίθουσα Λόγου της Στοάς του Βιβλίου. Η εκστρατεία τέθηκε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Επιτρόπου Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα. Στη διάρκεια της εκδήλωσης, παρευρέθησαν σημαντικοί εκπρόσωποι Φορέων, ενώ με ομιλία τους τόνισαν τη σοβαρότητα και το ενδιαφέρον για την Εκστρατεία ο κ. Μητσοτάκης Κυριάκος Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής, ο κ. Παπαδόπουλος Ιερόθεος Διευθυντής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, , ο κ. Κοτρωνιάς Γιώργος, Δήμαρχος Λαμίας και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της ΚΕΔΚΕ, ο κ. Βραχνός Αλέξανδρος, εκπρόσωπος Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών και Πρόεδρος της Μόνιμης Επιτροπής για τις Πράσινες Μεταφορές, ο κ. Μαρίνος Αντώνης, Σύμβουλος του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Ανάπτυξης. Ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Πανηγυράκης Γιώργος, Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ΜBA Ο.Δ.Ε και Μ.Ε. παρουσίασε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των μαθητών από την Εκστρατεία της προηγούμενης περιόδου και ο κ. Ζαφειρόπουλος Θάνος, Πρόεδρος Δ.Σ. του Ecocity και συντονιστής της Εκστρατείας μίλησε για το περιεχόμενο της Εκστρατείας στη νέα χρονιά και ανακοίνωσε τις πόλεις και τις ομάδες Γυμνασίων που συμμετέχουν. Οι ομάδες αποτελούνται από έξι μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίων, που ερευνούν την πόλη τους και μελετούν τα προβλήματα που προέρχονται από τα Μέσα Μετακίνησης και την αλόγιστη χρήση τους. Στην περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου, σε ειδική εκδήλωση που θα διοργανώσει κάθε Δήμος ξεχωριστά, οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις προτάσεις και τις λύσεις για την περιοχή τους, μέσα από δημιουργικές προσεγγίσεις και ιδέες που είναι ελεύθεροι να επιλέξουν (θεατρικά δρώμενα, video, τραγούδια, κατασκευές, ζωγραφική, χορό κ.ά.). Η καλύτερη εργασία που θα επιλεγεί από τις Επιτροπές Αξιολόγησης, θα ανακοινωθεί σε ειδική Τελετή στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών στο τέλος Απριλίου και θα οδηγήσει την ομάδα των εφήβων στις Βρυξέλλες. Εκεί θα φιλοξενηθούν, από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, για επτά ημέρες όπου θα ενημερωθούν για την περιβαλλοντική πολιτική. Επίσης οι τέσσερις πιο δημιουργικές εργασίες θα επιβραβευθούν με φιλοξενία των μαθητών για μια εβδομάδα στην περιβαλλοντική κατασκήνωση “ECOCAMP” στη Ροδέα Καλαβρύτων, που διοργανώνει το ECOCITY κάθε χρόνο τον Αύγουστο. H Εκστρατεία θα ολοκληρωθεί στην Έκθεση με τα καλύτερα έργα των μαθητών, που θα λειτουργήσει στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος, από τον Ιούλιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο 2008. Συνεργάζονται για την υλοποίηση της Εκστρατείας το Εργαστήριο Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος του Τμήματος Χημείας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών MBA Ο.Δ.Ε.&Μ.Ε. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής και το Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος του Τμήματος Χημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Τομέας Μηχανικής ΣΕΜΦΕ, Εργαστήριο Πολυμερών και Σύνθετων Υλικών, το Τμήμα Πολεοδομίας της Αρχιτεκτονικής Σχολής και ο Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το Τμήμα Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Εργαστήριο Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Περιβαλλοντικής Φυσικής του Τμήματος Γεωτεχνολογίας και Περιβάλλοντος του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, το Ινστιτούτο Περιβαλλοντικών Ερευνών και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, το Επιστημονικό και Επιμορφωτικό Κέντρο του Πανελλήνιου Συλλόγου Χημικών Μηχανικών, το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, η Ένωση Πτυχιούχων Περιβαλλοντολόγων Ελλάδος, η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, η UNICEF, ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου Ελλάδος, το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, και τέλος το ELFORES. Κύριος χορηγός της Εκστρατείας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τα ένθετα ΟΙΚΟ και Κ, καθώς και τα περιοδικά AUTOCAR, SUPER AUTOCAR και ECOTEC Υποστηρικτές είναι η εταιρία καυσίμων JETOIL, ο ασφαλιστικός οργανισμός ING, η Τράπεζα ALPHA BANK η εταιρία τηλεοπτικών παραγωγών STEFI, το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Ελευθέριος Βενιζέλος. Την διοργάνωση της εκστρατείας, που φέτος επεκτάθηκε και στην Κύπρο, ενώ εφαρμόζεται πιλοτικά στην Ιταλία, έχει το ECOCITY. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν περισσότερα στοιχεία στον ειδικό δικτυακό τόπο που έχει δημιουργήσει το ecocity στη διεύθυνση www.ecomobility.gr
Σκληραίνουν τα μέτρα κατά της εκπομπής μικροσωματιδίων στον αέρα από τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων στη Γερμανία. Τρεις μεγάλες γερμανικές πόλεις, το Βερολίνο, η Κολωνία και το Ανόβερο, θέσπισαν ένα νέο «πράσινο» μέτρο, τις λεγόμενες «οικολογικές ζώνες». Σύμφωνα με το νέο μέτρο, όσοι οδηγοί θέλουν να εισέλθουν στο κέντρο της πόλης υποχρεούνται να έχουν κολλημένο ένα αυτοκόλλητο -πράσινο, κόκκινο ή κίτρινο- στο αυτοκίνητό τους, το χρώμα του οποίου υποδηλώνει τι είδους ρύπους παράγει το όχημα. Πρόστιμα Στο άμεσο μέλλον θα εισαχθούν και πρόστιμα -ύψους έως και 40 ευρώ- για όσους οδηγούς δεν χρησιμοποιούν τα εν λόγω αυτοκόλλητα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η «οικολογική ζώνη» του Βερολίνου καλύπτει 88 τετραγωνικά χιλιόμετρα, ενώ της Κολωνίας 16 τ.χλμ. Τα σήματα αυτά δεν είναι υποχρεωτικά μόνο για τους μόνιμους κατοίκους των πόλεων αυτών, αλλά και για όσους θα θέλουν να επισκεφθούν τις τρεις αυτές πόλεις. Οπως έγινε γνωστό, στα τέλη του 2008 πολλές άλλες μεγάλες πόλεις της Γερμανίας θα εισαγάγουν το νέο αυτό οικολογικό μέτρο. Η κίνηση στοχεύει στον εναρμονισμό με τις απαιτήσεις της Ε.Ε., σύμφωνα με τις οποίες τα βλαβερά μικροσωματίδια του αέρα δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 50 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα για περισσότερες από 35 μέρες τον χρόνο. ΕΘΝΟΣ
Σελίδα 7 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ