priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet Πρώτη Σελίδα
A-
 A 
A+
Open login
Πρώτη Σελίδα

Πρώτη Σελίδα (113)

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017 09:50

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

Προστέθηκε από Ecocity

Σε διαβούλευση με τους φορείς και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης για τους στρατηγικούς στόχους της ανάπλασης του πρώην στρατοπέδου «Παύλου Μελά», προχωρά ο δήμος Παύλου Μελά. Την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 17.00, μέσα στο πρώην στρατόπεδο, ξεκινά ο ανοιχτός διάλογος με την τοπική κοινωνία και την πόλη ευρύτερα, για το μέλλον του πολύτιμου πράσινου δημόσιου χώρου, του μελλοντικού Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά.

Τις απόψεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ θα παρουσιάσει στη συνάντηση της 27ης Οκτωβρίου ο γενικός γραμματέας της διοικούσας επιτροπής, Γιώργος Τσακούμης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του δήμου, στα βήματα αυτού του διαλόγου περιλαμβάνονται ειδικές συνεδριάσεις των δημοτικών συλλογικών οργάνων, καταγραφή των απόψεων όλων των δημοτικών παρατάξεων, ημερίδες - στρογγυλά τραπέζια και συναντήσεις με συλλογικούς φορείς, κινήματα αλλά και πολίτες.

 

«Με επεξεργασμένες και εφαρμόσιμες προτάσεις, θα παρουσιαστούν οι κατευθυντήριες επιλογές του στρατηγικού σχεδιασμού, τα βασικά χαρακτηριστικά των μελετών της πρώτης φάσης ανάπλασης του χώρου καθώς και άλλες δράσεις - ενέργειες που έχει αναλάβει ο Δήμος και που υπηρετούν την καλύτερη δυνατή ετοιμότητα απέναντι στη μεγάλη αυτή πρόκληση. Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος και τα υπηρεσιακά στελέχη, θα καταγράψουν παρατηρήσεις, ιδέες και προτάσεις σχετικές με τα θέματα που θα συζητηθούν» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017 09:37

TO EΠΟΣ ΤΟΥ 1940-41

Προστέθηκε από Ecocity

Το «Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών - Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία», με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, φιλοξενεί την έκθεση ιστορικών κειμηλίων και ενθυμημάτων με θέμα «Το Έπος του 1940 - 1941. Μνήμες από τη Συλλογή Νικήτα Σταυρινάκη και Ευαγγελίας Σταυρινάκη».

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα να θυμηθούν και να γνωρίσουν το χρονικό του ελληνοϊταλικού πόλεμου, όπως καταγράφηκε στη λαϊκή συνείδηση, διαμέσου της κοινής μνήμης, της τέχνης και του Τύπου της εποχής.

Η συλλογή του Νικήτα Σταυρινάκη και της Ευαγγελίας Σταυρινάκη περιλαμβάνει λιθογραφίες και λαϊκές εικόνες με θέμα τις μάχες του ελληνικού στρατού εναντίον των Ιταλών στην Ήπειρο, γελοιογραφίες, ποιήματα, τραγούδια και άρθρα που αποτυπώνουν τις συνθήκες των ετών 1940 - 1941.

Η τέχνη, στρατευμένη ή όχι, αποτέλεσε σημαντικό στοιχείο για την πληροφόρηση και την ενθάρρυνση του άμαχου πληθυσμού, την ηθική τόνωση των στρατιωτών και την εξύμνηση των κατορθωμάτων στο μέτωπο του πολέμου.

 

Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 23 Οκτωβρίου έως τις 12 Νοεμβρίου 2017, κατά τις ώρες λειτουργίας του Μουσείου. Δευτέρα - Παρασκευή 9:00- 16:00 (εκτός Τρίτης) και Σάββατο- Κυριακή 10:00- 15:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2103231387, 2103231397

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017 09:34

ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ

Προστέθηκε από Ecocity

Ο Φορέας Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας, ο ΣΚAΪ και το  Ι.Ε.Α. διοργανώνουν δεντροφύτευση στην περιοχή της Πάρνηθας, την Κυριακή 12 Νοεμβρίου. Οι εργασίες, θα ξεκινήσουν στις 10.30 το πρωί και θα ολοκληρωθούν στις 13.00.

Ως σημείο συνάντησης έχει ορισθεί ο σταθμός του τελεφερίκ Πάρνηθας, απ’ όπου στις 10.00 πμ. λεωφορεία θα μας μεταφέρουν στον τελικό προορισμό ενώ στο τέλος των εργασιών θα ακολουθήσει ελαφρύ γεύμα.

Ο ΣΚAΪ και το Ι.Ε.Α. στηρίζουν τη δράση του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας, στον αγώνα για την διατήρηση των φυσικών πόρων και της βιοποικιλότητας του της Πάρνηθας, που αποτελεί έναν από τους τελευταίους και ζωτικής σημασίας πνεύμονες πρασίνου για την πόλη της Αθήνας. Αναλυτικότερα, την Κυριακή 12 Νοεμβρίου, εθελοντές και προσωπικό των εταιρειών μελών του ΙΕΑ, συμμετέχουν σε δράση δεντροφύτευσης στις καμένες εκτάσεις, στην περιοχή του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους δικτυακούς τόπους www.skai.gr, στο www.iea.org.gr, και στο http://www.parnitha.eu/.


Πληροφορίες-Συμμετοχές: Αφροδίτη Δαμιανού, τηλ. 2105121021, e-mail. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .g'; document.write( '' ); document.write( addy_text32786 ); document.write( '<\/a>' ); //--> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017 09:29

ΠΑΤΡΑ : ΑΜΙΑΝΤΟΣ & ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ

Προστέθηκε από Ecocity

Ημερίδα αφιερωμένη στις επιπτώσεις της παρουσίας αμιάντου στη περιοχή,  διοργανώνει το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου ο Τομέας Δυτικής Ελλάδας του ECOCITY, στην Αίθουσα του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών, με ελεύθερη είσοδο για κάθε ενδιαφερόμενο,.

Οι μεγάλες ποσότητες προϊόντων αµίαντου, που παραμένουν εκτεθειμένες στο εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο της ΑΜΙΑΝΤΙΤ στο Δρέπανο, καθώς και στον Λιμένα στο χώρο που έπεσε το κτήριο τον Αύγουστο, προκαλούν ιδιαίτερη ανησυχία, αφού με τον άνεμο οι ίνες αμιάντου που απελευθερώνονται εισπνέονται από τους κατοίκους των περιοχών, με πιθανό επηρεασμό της ποιότητας υγείας τους.

Σύμφωνα με οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), αλλά και της Ε.Ε., τα προϊόντα αμιάντου έχουν χαρακτηρισθεί τοξικά και πρωτίστως ως απόλυτο καρκινογόνο υλικό, με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία.

Το ECOCITY δραστηριοποιήθηκε έντονα για τη λύση του προβλήματος, τόσο της Περιβαλλοντικής Ζημιάς, όσο και των επιπτώσεων στη Δημόσια Υγεία και στο Οικοσύστημα της περιοχής και παρά τις ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών και τις συνεχείς κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες κατοίκων και των τοπικών Οικολογικών Οργανώσεων, το ζήτημα δεν έχει ακόμη επιλυθεί και συνεχίζει να αποτελεί μια διαρκή απειλή.

Η εκδήλωση θα απλωθεί σε δύο θεματικές ενότητες που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και απασχολούν την τοπική κοινωνία.

Στην πρώτη ενότητα με θέμα «Αμίαντος και Επιπτώσεις στην Υγεία» έχουν προσκληθεί ειδικοί επιστήμονες και εκπρόσωποι Φορέων, όπου μέσα από τις εισηγήσεις να αναλυθεί το πρόβλημα και να κατανοηθούν οι κίνδυνοι.

Στη δεύτερη ενότητα, που έχει θέμα «Αμίαντος στο Δρέπανο και στο Λιμάνι» θα κληθούν να τοποθετηθούν εκπρόσωποι των εμπλεκόμενων Οργανισμών, καθώς και από τον Δήμο και το Κράτος.

Η ημερίδα διοργανώνεται στο πλαίσιο του Διαλόγου που πραγματοποιεί φέτος το ECOCITY σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας, όπου έχουν εντοπιστεί σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα με επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και στο οικοσύστημα των περιοχών.

Δευτέρα, 23 Οκτώβριος 2017 09:27

ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΣ

Προστέθηκε από Ecocity

μεταλλεία και η μεταλλευτική δραστηριότητα υπάρχουν όσο υπάρχει και ο άνθρωπος.

Υπάρχουν για να εγγυώνται το status της ζωής και του πολιτισμού μας, αυτόν που έχουμε επιλέξει για να πορευόμαστε.

Οτιδήποτε δεν μπορεί να παραχθεί βιολογικά πρέπει να εξορυχθεί...

Σε όποιο μέρος της υφηλίου κι αν ζούμε, κάθε φορά που μαγειρεύουμε, τρώμε, πίνουμε, πλένουμε ή πλενόμαστε, γράφουμε, σερφάρουμε στο διαδίκτυο, ζωγραφίζουμε ή ταξιδεύουμε, υπάρχει η βεβαιότητα ότι μεταχειριζόμαστε κάτι που έχει ορυκτή προέλευση.

Τα ορυκτά ζουν μαζί μας.

Όσο κι αν εμείς επιμένουμε να μην αντιλαμβανόμαστε την προέλευσή τους.

Η εξόρυξη δεν είναι εμμονή, είναι μια καθημερινή πράξη.

Συνεπώς δεν τίθεται θέμα αρχής, δεν τίθεται θέμα διακύβευσης της εξορυκτικής δραστηριότητας.

Το μόνο θέμα που τίθεται και μπαίνει δυναμικά και επιτακτικά, είναι πώς θα επιτύχουμε ώστε αυτή η δραστηριότητα (όπως και κάθε άλλη) να είναι βιώσιμη, συμβατή με τη ζωή τη δική μας καθώς και εκείνη των επόμενων γενεών.

Η βιωσιμότητα είναι το πραγματικό διακύβευμα και όχι φυσικά τα μεταλλεία...

Και αντί να έχουμε ανασκουμπωθεί και να ασχολούμαστε ΜΟΝΟ με αυτό, έχουμε βάλει στοίχημα να ανατρέψουμε τα πάντα...

Για να προστατέψουμε το περιβάλλον θα αντιτείνουν πολλοί.

Όμως, το περιβάλλον δεν είναι μια αποστειρωμένη περιοχή που απαγορεύεται ακόμα και να κοιτάξει κανείς.

Το φυσικό περιβάλλον έχει αναπτυξιακή δυναμική με όρια που επιβάλλουν πλέον οι αυστηροί κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται, όπως άλλωστε το προσεγγίζουν μέχρι σήμερα και όλες οι προηγμένες χώρες.

Υπενθυμίζεται ότι η Ευρώπη έχει 27 χιλιάδες προστατευόμενες περιοχές στις οποίες εργάζονται πάνω από 8 εκατ. άνθρωποι ενώ τα έσοδα που καρπώνονται ετησίως από τις εθνικές οικονομίες είναι της τάξης των 65 δις. ευρώ.

Στην Ελλάδα έχουμε λιγότερες από 500 και φυσικά μην ρωτήσετε πόσοι εργάζονται εκεί. Κι αυτό επειδή η περιβαλλοντική μας τακτική είναι απαγορευτική και σε καμία περίπτωση αναπτυξιακή και κοινωνικά χρήσιμη.

Ανάπτυξη χωρίς βιωσιμότητα είναι επένδυση σε βαρέλι χωρίς πάτο, αλλά και αειφορία χωρίς ανάπτυξη είναι απλά αειφόρο ..τίποτε, ούτε τρώγεται, ούτε αβγατίζει, ούτε μετακυλλίεται στις επόμενες γενιές..

Δυστυχώς, η υποκρισία καλά κρατεί ένθεν και εκείθεν.

Από τη μια, η άγρια ανάπτυξη του μεγάλου κεφαλαίου που εξαντλεί τα αποθέματα της φύσης, τα δάση, το έδαφος, το νερό, τα ορυκτά, τη βιοποικιλότητα. Το άλλοθι αυτής της υποκρισίας είναι η απασχόληση και η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, ειδικά σε περιόδους που η κρίση βαθαίνει, οι οικολογικές αντιστάσεις μειώνονται και we are back to basics

Από την άλλη, ο περιβαλλοντικός δογματισμός και η άρνηση κάθε αναπτυξιακής προσπάθειας που εν δυνάμει θεωρείται καταστροφική. Το άλλοθι αυτής τη υποκρισίας είναι η (επαναλαμβανόμενη χωρίς επιχειρήματα) επίκληση της διατηρησιμότητας των οικοσυστημάτων, η περιβαλλοντική προστασία και το αειφόρο τίποτε...

Και προφανώς πίσω από τις δύο άκρες, πίσω από τα χρώματα και τις σημαίες της ανάπτυξης, υπάρχουν τα κάθε λογής συμφέροντα.

Και ο βασιλιάς εκεί πάντα γυμνός.. ντυμένος μόνο με υποκρισία.

Δρ Πέτρος Τζεφέρης

(αναδημοσίευση από το protagon.gr]

Δευτέρα, 16 Οκτώβριος 2017 07:51

HMEΡΑ ΛΕΥΚΟΥ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΥ

Προστέθηκε από Ecocity

 

HMEΡΑ ΛΕΥΚΟΥ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΥ

 

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας του Λευκού Μπαστουνιού, που είναι 15/10 οι Φορείς Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών ΚΕΑΤ, Εθνική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες, ΕΣΑΜΕΑ, Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών ΕΟΤ, Φάρος Τυφλών Ελλάδος, ΦΤΕ, Πανελλήνιος Σύνδεσμος

Τυφλών, Πανελλήνια Ενωση Αμφιβληστροειδοπαθών ΠΕΑ και το Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκύλων ΕΚΕΣ συνδιοργανώνουν ενημερωτική Εκδήλωση με Θέμα: «ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΥΛΟ ΟΔΗΓΟ» στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, Αμφιθέατρο «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», Ακαδημίας 50, τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου από 10.00 έως 14.00. Θα παρουσιαστεί με Εισηγήσεις:

α) η Αξία  της Κινητικότητας, του Προσανατολισμού και των Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης για ένα Ατομο με πρόβλημα όρασης στην καθημερινότητά του

β) η Αξία ενός Σκύλου Οδηγού για την Αυτόνομη Διαβίωση ενός Ατόμου με πρόβλημα όρασης

γ) η Αξία ενός Ανάδοχου Εθελοντή και η σημασία της κοινωνικοποίησης ενός κουταβιού και

δ) η Αξία ενός Προσβάσιμου Μουσείου, του Μουσείου Αφής του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος και η σημασία του στην ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού.

Στο τέλος της εκδήλωσης θα γίνει συζήτηση με Εκπαιδευτές Κινητικότητας, Προσανατολισμού και Καθημερινών Δεξιοτήτων, Εκπαιδευτές Σκύλων Οδηγών, Ανάδοχους Εθελοντές και με Χειριστές Σκύλων Οδηγών.

 

Είναι σημαντική η ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού πάνω σε θέματα που αφορούν τα Ατομα με προβλήματα όρασης και την Ανεξαρτησία τους και όχι μόνο, έτσι ώστε να ενημερώνονται από Φορείς και Οργανισμούς που έχουν πολυετή εμπειρία,  γνωρίζουν και έχουν την δυνατότητα να δίνουν σωστές απαντήσεις στις πολύ καίριες ερωτήσεις που προκύπτουν. Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Αθηναίων

Δευτέρα, 16 Οκτώβριος 2017 07:43

ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ

Προστέθηκε από Ecocity

 

 

ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΝ

 

Στους δήμους η υποχρέωση της ανακύκλωσης και αν δεν συμμορφωθούν θα απειλούνται με πρόστιμα. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών, το οποίο πήγε στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση, οι δήμοι αναγορεύονται σε βασικό μοχλό σε όλη την αλυσίδας «πρόληψη, επαναχρησιμοποίηση, ανακύκλωση». Μάλιστα, στις τοπικές αρχές που έως και σήμερα δεν ανακυκλώνουν παρά μόνο το 4,69% των δημοτικών απορριμμάτων, δίνεται η δυνατότητα να βάζουν πρόστιμο από 20 ευρώ έως και 500 ευρώ, στους πολίτες οι οποίοι δεν συμμορφώνονται και ανάλογα με τη βαρύτητα ή τη συχνότητα της παράβασης.

 

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην παρουσίαση του νομοσχεδίου ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Σωκράτης Φάμελλος, τα πρόστιμα σε πρώτη φάση θα αφορούν εκείνους που «σαμποτάρουν», είτε ηθελημένα είτε τυχαία, την ανακύκλωση, όπως η τοποθέτηση οργανικών σκουπιδιών στον κάδο του χαρτιού, ενώ σε δεύτερη φάση θα συνδεθούν με τη συμμετοχή στα προγράμματα ανακύκλωσης με βάση την αρχή «πληρώνω όσο πετάω»).

Δευτέρα, 16 Οκτώβριος 2017 07:39

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΕ.Π.ΚΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ

Προστέθηκε από Ecocity

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΕ.Π.ΚΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ

 

Δεν επιτρέπουμε να παραλαμβάνουν πετρέλαιο άτομα, που δε γνωρίζουν τη διαδικασία, με την οποία πρέπει να γίνεται η παραλαβή. Καλό θα είναι, κατά τη διάρκεια της παραλαβής, να παραβρίσκονται περισσότερα του ενός άτομα.
Δεν εμπιστευόμαστε το μετρητή του βυτιοφόρου ή τον εξωτερικό σωλήνα ένδειξης της στάθμης της δεξαμενής μας, αλλά χρησιμοποιούμε το δικό μας μέτρο.
Δεν παραλαμβάνουμε, το πετρέλαιο βιαστικά και χωρίς να τηρούνται όλες οι διαδικασίες και τα μέτρα ασφάλειας, προς αποφυγή ατυχημάτων και άλλων επιπτώσεων (π.χ. ελλειμματική παράδοση – διαρροή πετρελαίου).
Δε δεχόμαστε να πληρώσουμε, αν η απόδειξη ή το τιμολόγιο παραλαβής–πληρωμής δεν έχει συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα, από το νόμο, στοιχεία (όπως: ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του πελάτη, ποσότητα, προμέτρηση και επιμέτρηση, ώρα παράδοσης κ.λπ.). Σε κάθε περίπτωση, σημειώνουμε τις λέξεις «με κάθε επιφύλαξη».
Συγκρίνουμε, μετά από έρευνα ή ενημέρωση, τις αναγραφόμενες, στα πρατήρια της περιοχής μας, τιμές (τα πρατήρια καυσίμων υποχρεούνται να αναγράφουν τις τιμές, σε φωτεινές πινακίδες, εμφανείς, στους καταναλωτές).
Πρέπει να ξέρουμε να υπολογίζουμε, με ακρίβεια, πόσα λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής. Για να μάθουμε πόσα λίτρα αντιστοιχούν, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής μας, πολλαπλασιάζουμε το μήκος της (π.χ. 2,00 μέτρα) επί το πλάτος της (π.χ. 1,25 μέτρα) επί το ύψος της (π.χ. 1 μέτρο), δηλαδή: 2 x 1,25 x 1  = 2,5 m3 ή 2.500 λίτρα. Μετράμε, παρουσία του βυτιοφορέα, το ύψος του πετρελαίου, που έχει η δεξαμενή μας και πριν αρχίσει η παράδοση και μόλις αυτή τελειώσει. Η μέτρηση γίνεται με μια ευθύγραμμη βέργα και ένα μέτρο. Βάζουμε κάθετα, στη δεξαμενή, τη βέργα. Βγάζουμε τκαι μετράμε το ύψος, μέχρι εκεί που είναι βρεγμένη. Αυτό είναι το ύψος του πετρελαίου, μέσα στη δεξαμενή. Η μέτρηση της ανύψωσης της στάθμης του πετρελαίου, μέσα στη δεξαμενή, πρέπει να γίνεται, αφού κατασταλάξει ο αφρός, μετά 5-6 λεπτά.
Απαιτούμε, από το μεταφορέα, να γράψει το ύψος, που μετρήσαμε, πριν και μετά την παράδοση, στην απόδειξη παραλαβής.
Καλή θέρμανση σημαίνει να αισθανόμαστε άνετα. Η υπερβολική ζέστη είναι πολυδάπανη και ανθυγιεινή. Η ρύθμιση της θερμοκρασίας των χώρων μιας κατοικίας πρέπει να είναι : Μπάνιο: 22°C, Καθιστικό: 19-20°C, Υπνοδωμάτια: 18°C.

Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30.

 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συμβουλεύει τους καταναλωτές να διερευνήσουν τη δυνατότητα να λάβουν επίδομα θέρμανσης.

Δευτέρα, 16 Οκτώβριος 2017 07:36

ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ VW DIESELGATE

Προστέθηκε από Ecocity

ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ VW DIESELGATE

 

Ανοίγει πλέον ο δρόμος για την διεκδίκηση αποζημιώσεων από τους χιλιάδες κατόχους ντίζελ μοντέλων VW στην Ελλάδα, μετά και την απόφαση του Ειρηνοδικείου της χώρας, που δικαίωσε δύο ιδιοκτήτες Polo ντίζελ, οι οποίοι προσέφυγαν στην ελληνική δικαιοσύνη. Αυτή η κίνηση έρχεται λίγες εβδομάδες μετά την «επέτειο» των δύο ετών από το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate, τον Σεπτέμβριο του 2015.

Τονίζουμε μάλιστα, πως είναι η πρώτη απόφαση των δικαστηρίων στη χώρα μας όσον αφορά στο θέμα του dieselgate, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η μια προσφυγή έγινε κατά της ελληνικής εισαγωγικής εταιρίας (Kosmocar) και η άλλη κατά της Volkswagen Γερμανίας.

Στην πρώτη περίπτωση, σύμφωνα με την απόφαση 5285/2017, η κάτοχος έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς του VW Polo 1.6 TDI BMT 90 PS Comfortline και επιστροφής του ποσού των 11.005 ευρώ από τον αντιπρόσωπο, πέραν των δικαστικών δαπανών, μια απόφαση που άφησε ευχαριστημένη την ιδιοκτήτρια, καθώς έχει κάνει περί τις 100.000 χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο.

Η δεύτερη απόφαση (5286/2017) αφορά την προσφυγή της κατόχου ενός VW Polo 1.2 TDI κατά της VW Γερμανίας, η οποία σύμφωνα με το δικαστήριο εξαπατήθηκε από την εταιρεία, και υποχρεούται πλέον να της καταβάλει το ποσό των 5.200 ευρώ ως αποζημίωση πέραν των δικαστικών δαπανών. Πιο αναλυτικά, το ποσό το οποίο εκδικάσθηκε αφορά 4.000 ευρώ για απάτη και 1.200 ευρώ για ηθική βλάβη.

Τέλος, σημειώνουμε πως βάση για την απόφαση αποτέλεσε το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα VW Polo δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που θέτει το πρότυπο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5 σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, κάτι που σημαίνει πως δεν ανταποκρίνονταν στις περιγραφές των πωλητών.

Αναμένουμε την άποψη του Volkwagen Group και της Kosmocar για το θέμα. Τους έχουμε ήδη στείλει να μας πουν για τα εξής:

Η απόφαση αυτή μπορεί να χτίσει δεδικασμένο και για άλλες υποθέσεις κατόχων VW, οπότε θέλουμε να ξέρουμε πώς θα το χειριστείτε το ζήτημα;
Είναι θέμα το οποίο διαχειρίζεστε εσείς ως Kosmocar ή έχει συμμετοχή και  το VW Group;
Τι απόφαση έχει παρθεί από τη δική σας πλευρά; Θα πληρώσετε ή θα συνεχίσετε το δικαστικό αγώνα;
Τι άλλο θέλετε να σχολιάσετε πάνω στην υπόθεση αυτή;
Έχει λάβει γνώση της εξέλιξης το VW Group ή διαχειρίζεστε εσεις αποκλειστικά την υπόθεση;

 

Σημ : Το θέμα αναδημοσιεύθηκε από το AUTO TΡΙΤΗ στη διεύθυνση : https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwtes-apozhmiwseis-sthn-Ellada-gia-to-VW-dieselgate_157012.asp?a=10

 

Δευτέρα, 16 Οκτώβριος 2017 07:34

AΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ : ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Προστέθηκε από Ecocity

 

AΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ : ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

 

Δέκα ημέρες μετά το ναυάγιο του Αγία Ζώνη II, η απορρύπανση του θαλάσσιου χώρου έχει επικεντρωθεί σε αυτό που μας ενοχλεί αισθητικά και όχι στο σύνολο των πετρελαιοειδών, δηλαδή και σε αυτά έχουν βυθιστεί και κατακάτσει στον πυθμένα, ή αιωρούνται και μετακινούνται με τα θαλάσσια ρεύματα, αποτελώντας βασική πηγή ρύπανσης και εισόδου τοξικών ουσιών στην τροφική αλυσίδα.

Δυστυχώς οι εργασίες απορρύπανσης έχουν επικεντρωθεί στις παραλίες της Αττικής και όχι στην ανατολική Σαλαμίνα – την κυρίως πληγείσα περιοχή που δέχθηκε το μεγαλύτερο ρυπαντικό φορτίο.

Το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος, βρέθηκε στην περιοχή από την πρώτη στιγμή, με ομάδα θαλάσσιων ερευνητών που υλοποίησε αυτοψίες και δειγματοληψίες, με στόχο να διαμορφώσει μία αντικειμενική εκτίμηση της έκτασης της καταστροφής, αλλά και του τρόπου με τον οποίο ο συγκεκριμένος τύπος πετρελαίου, υπό τις συγκεκριμένες θερμοκρασίες και ρεύματα διασκορπίζεται και διαχέεται στις θάλασσες.

Στόχος μας είναι να ασκηθεί πίεση έτσι ώστε οι εργασίες απορρύπανσης να συγκεντρώσουν και τα μη εύκολα ορατά πετρελαιοειδή, τα οποία αποτελούν επίσης σημαντική πηγή ρύπανσης.

Αξιοσημείωτο είναι ότι σύμφωνα με την εμπειρία από το ατύχημα του Exxon Valdez το 1989, σήμερα σχεδόν 30 χρόνια μετά, υπάρχει ακόμα στο θαλάσσιο πυθμένα της περιοχής στρώμα πετρελαιοειδών που παραμένουν τοξικά και συνεχίζουν να ρυπαίνουν τα οικοσυστήματα και τα ιχθυαποθέματα.

Προτεραιότητα για το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος είναι να μην προσπεραστεί και αυτό το ναυάγιο μόλις σβήσουν τα φώτα της δημοσιότητας, όπως έγινε άλλωστε με το Sea Diamond το οποίο 10 χρόνια μετά συνεχίζει να ρυπαίνει, έχοντας χαρακτηριστεί από ΕΕ ως εγκαταλελειμμένο απόβλητο.

 

Οι κρατικές αρχές έχουν καταβάλει μία μεγάλη προσπάθεια όλα αυτά τα χρόνια, να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από το ναυάγιο και δεν θα πρέπει να ασχολούμαστε με αυτό…

Στόχος μας είναι η καταστροφή που βιώνει αυτή τη στιγμή ο Σαρωνικός, να αποτελέσει αφορμή έτσι ώστε να αναπτυχθεί ένας λειτουργικός μηχανισμός (και όχι σχέδια επί χάρτου) που θα προστατεύει τις θάλασσες μας από τις επόμενες καταστροφές. Πρέπει να επισημάνουμε ότι από τις αρχές του χρόνου έγιναν 9 σοβαρά ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες, τα οποία απλώς έτυχε να μην προκαλέσουν ρύπανση από πετρελαιοειδή ή να μη μεταφέρουν άλλο επικίνδυνο φορτίο.

Πρέπει να τονιστεί επίσης ότι λόγω της έλλειψης επαρκούς σχεδιασμού και προετοιμασίας, οι εργάτες απορρύπανσης είναι αυτή τη στιγμή τα πρώτα θύματα αυτού του ναυαγίου, καθώς εργάζονται με ανεπαρκείς προφυλάξεις αλλά και ελλειπείς γνώσεις και την επικινδυνότητα και ασφαλή προσέγγιση των υλικών με τα οποία έρχονται σε επαφή και εισπνέουν.

Η έλλειψη αποτελεσματικού μηχανισμού διαχείρισης θαλάσσιων ατυχημάτων, επισημαίνεται από το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος επί 15 χρόνια (Βλέπετε περισσότερα στο σχετικό σύνδεσμο ) σε όλες τις αρμόδιες αρχές και κυβερνήσεις, αλλά η απραξία είναι διαχρονική. Ας αναλογιστούμε ότι η συγκεκριμένη καταστροφή έγινε από το διασκορπισμό στη θάλασσα ποσότητας πετρελαίου μαζούτ, μικρότερης των χιλίων τόνων, υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, μέσα στη ζώνη traffic control του κεντρικού λιμανιού της χώρας, ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου. Στην ίδια περιοχή είναι συγκεντρωμένη η πλειονότητα των αντιρρυπαντικών σκάφων και εξοπλισμού της χώρας, τα περισσότερα μεγάλα ρυμουλκά. Εκεί εδρεύουν τόσο το συντονιστικό όργανο της Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, όπως και οι ιδιωτικές αντιρρυπαντικές εταιρείες.

Υπό αυτές τις «ευνοϊκές συνθήκες» ατυχήματος, επιβεβαιώθηκε η ανεπάρκεια του υπάρχοντος μηχανισμού αντιμετώπισης. Ας αναλογιστούμε λοιπόν τις επιπτώσεις από ένα αντίστοιχο ατύχημα που θα μπορούσε να συμβεί κάθε στιγμή στο Αιγαίο, για παράδειγμα στο Στενό του Καφηρέα, ανάμεσα στην Εύβοια και την Άνδρο,  ή στο στενό Κυθήρων – Ελαφονήσου, ή σε άλλα αντίστοιχα σημεία υψηλού ρίσκου. Αυτά τα στενά περάσματα διαπλέονται κάθε μήνα περίπου 250-300 πετρελαιοφόρα και δεκάδες άλλα πλοία με επικίνδυνα φορτία (πχ υδατοδιαλυτές, τοξικές χημικές πρώτες ύλες, η ανάκτηση των οποίων είναι αδύνατη), με χωρητικότητα που μπορεί να ξεπεράσει τους 120.000 τόνους. Περίπου το 50% αυτών φέρει σημαίες ευκαιρίας, γεγονός που αυξάνει περαιτέρω την πιθανότητα ατυχήματος.

Επομένως απόλυτη προτεραιότητα αποτελεί η ανάπτυξη μηχανισμών, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες και την υπάρχουσα τεχνογνωσία, καθώς και το υφιστάμενο δυναμικό της χώρας μας, τόσο από το δημόσιο όσο και από τον ιδιωτικό τομέα για την αντιμετώπιση θαλάσσιων ατυχημάτων. Παράλληλα άμεση είναι και η ανάγκη καθορισμού διαδρόμων κυκλοφορίας των πλοίων (traffic separation), αλλά μηχανισμού ελέγχου κυκλοφορίας (traffic control) στο σύνολο των ελληνικών θαλασσών και ιδίως στο Αιγαίο (και όχι αυτά να καλύπτουν μόνο στα κεντρικά λιμάνια της χώρας, όπως συμβαίνει σήμερα).

Τα παραπάνω θεωρούνται αυτονόητα μέτρα τα οποία εφαρμόζονται επί δεκαετίες σε όλες τις περιοχές υψηλής θαλάσσιας κυκλοφορίας και ρίσκου ανά τον πλανήτη. Η έλλειψη αυτών στις ελληνικές θάλασσες, έχει χαρακτηρίσει το Αιγαίο ως μία από τις πλέον χαοτικές ζώνες θαλάσσιας κυκλοφορίας παγκοσμίως, με υψηλότατο ρίσκο θαλάσσιου ατυχήματος.

Δεδομένης της έλλειψης άμεσων πόρων από το ελληνικό κράτος, το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος κρίνει απαραίτητη τη δημιουργία ενός Ταμείου Πρόληψης και Αντιμετώπισης Θαλάσσιων Ατυχημάτων, στο όποιο θα πρέπει να συμμετέχουν υποχρεωτικά τα διυλιστήρια, οι πετρελαϊκές εταιρείες και όλοι όσοι εμπλέκονται στην επεξεργασία, διακίνηση και αποθήκευση πετρελαιοειδών. Εξάλλου κρίνουμε αυτονόητο να συνδράμουν ουσιαστικά στη διαδικασία πρόληψης και αντιμετώπισης, εκείνοι που έχουν οικονομικό όφελος από τις δραστηριότητες, αυξάνοντας παράλληλα το ρίσκο ατυχήματος. Είναι λοιπόν άδικο να μετακυλιθεί και αυτό το κόστος στους πολίτες και τη χώρα, όταν μάλιστα οι συγκεκριμένες εταιρείες διαθέτουν πολλά εκατομμύρια σε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα που απλώς βελτιώνουν την εικόνα τους. (Για παράδειγμα μόνο η Motor Oil και τα ΕΛΠΕ κατά το 2015 και 2016 διέθεσαν συνολικά 44,5 εκατομμύρια ευρώ σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σε επενδύσεις για το περιβάλλον, όπως αναφέρουν οι ίδιοι).

Ενόψει αυτού του μεγάλου πλήγματος στο Σαρωνικό και της αποδειγμένης πλέον αναποτελεσματικότητας του κρατικού μηχανισμού, το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις πληγείσες περιοχές τόσο στη ρηχή παράκτια ζώνη όσο και στα βαθύτερα νερά, αλλά και να ασκεί πίεση έως ότου ολοκληρωθεί μία ουσιαστική απορρύπανση.

Παράλληλα, έχοντας ήδη αναπτύξει τα προηγούμενα χρόνια, σε συνεργασία με ελληνικά ερευνητικά ιδρύματα και πανεπιστήμια, μηχανισμό πρόβλεψης ρίσκου ατυχήματος σε πραγματικό χρόνο, αλλά και έχοντας εκπονήσει προτάσεις διαχείρισης ρίσκου και σχέδιο χωροθέτησης των θαλάσσιων διαδρόμων, θα συμβάλλουμε με κάθε τρόπο, έτσι ώστε οι Ελληνικές θάλασσες από μία χαοτική θαλάσσια ζώνη για την κίνηση των πλοίων, να γίνουν ασφαλείς για τους πολίτες, τη βιοποικιλότητα, αλλά και την ίδια τη ναυτιλία.

 

Θοδωρής Τσιμπίδης
Διευθυντής
Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος»

Σελίδα 1 από 9

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ